کد خبر: 345874
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۷:۱۸
| |

محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور:

فعالیت گروه جهادی هنرمندانه و خلاقانه منعکس شود

محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: خدمتی که توسط گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور و در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد باید به شیوه‌ای هنرمندانه و خلاقانه منعکس شود.

فعالیت گروه جهادی هنرمندانه و خلاقانه منعکس شود
کد خبر: 345874
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۷:۱۸

اعتمادآنلاین| محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور، امروز 7 مهر جاری در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها، خراسان‌جنوبی در شاخص ‌تدین و ولایتمداری همواره در سطحی بالا قرار دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی بزرگی برخوردار و استانی علم خیز است، افزود: این استان سرمایه‌های بزرگی اجتماعی از جمله پدر چند علم و نیروهای ارزشی را درخود جای داده است.

زهرایی با اشاره به دیدار برخی از گروه‌های جهادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: یکی از خواست‌های رهبری معظم تبدیل شدن گفتمان جهادی به یک گفتمان عمومی در جامعه و حضور بیشتر جوانان در این گروه‌ها بود که این دیدار و توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب فصل جدیدی را در فعالیت‌های گروه‌های جهادی به وجود آورد.

وی ادامه داد: جهاد و خدمتی که توسط گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور و در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد باید به شیوه‌ای هنرمندانه و خلاقانه منعکس شود.

زهرایی تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفین فعالیت‌های خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی دارد که خیر و برکت برای جامعه به ارمغان آورده است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به هشت هزار رشته قنات استان، گفت: درحال حاضر یک سوم آن خشک شده است.

زهرایی اظهارکرد: محصولات استراتژیک چون عناب، زرشک و زعفران از ظرفیت‌های مهم استان علی‌رغم همه خشکسالی‌های به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: خراسان‌جنوبی در حال حاضر در ریل توسعه قرار گرفته و با استفاده از از پتانسیل‌هایی معادن زیرزمینی می‌توان این حرکت توسعه را سرعت بخشید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها