کد خبر: 346803
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۱:۳۹:۵۸
| |

عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر در مجلس:

اصولگرا و اصلاح‌طلب حرمت مردم را نگه دارند

عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر در مجلس، گفت: اصول‌گرا و اصلاح‌طلب باید بپذیرند که این ملت، بزرگ و شایسته حرمت‌داری است.

اصولگرا و اصلاح‌طلب حرمت مردم را نگه دارند
کد خبر: 346803
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۱:۳۹:۵۸

اعتمادآنلاین| عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر در مجلس، در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود گفت: شاید بسیاری چه در خارج و چه در داخل بر این باور بودند که دیوانگی‌های ترامپ این بار ملت ایران را از پای درخواهد آورد اما تحریم‌های آمریکا، آرزوی سالیان همه ما را تحقق بخشید و ما فهمیدیم که می‌شود کشور را بدون نفت اداره کرد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور ادامه داد: اصول‌گرا و اصلاح‌طلب باید بپذیرند که این ملت، بزرگ و شایسته حرمت‌داری است. شاید مشکل ما هستیم که نتوانستیم درست حرمت‌داری کنیم. شهوت قدرت که به دنبال خود شهوات دیگر را می‌آورد، بلای جان این مردم شده است.

وی با بیان اینکه « برخی افراد در ظاهر کلام گاهی می‌گویند مطیع محض رهبری هستیم» اظهار کرد: اختلاف‌افکنی‌ها، دادن خوراک تبلیغاتی به شبکه‌های بیگانه، بازارگرمی شبکه‌های مجازی، ناامید و بی‌اعتماد کردن مردم از اصول رفتاری این افراد است. شخصی بالای درخت رفته و شاخه آن را می‌زند و نمایندگان را خبیث و دولت را فاسد می‌داند، این کارها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

رضیان ضمن تشکر از قوه‌ قضائیه، به از بین بردن زمینه‌های فساد تاکید کرد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن با تاکید بر وضعیت معیشتی اقشار کم‌درآمد تصریح کرد: در این گیرودارهای سیاسی امروز دو معضل بیکاری و فقر، پنهان شده و هیچ برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع این دو مشکل وجود ندارد. لازم است همه ارکان نظام توجه به این دو مشکل را جدی بگیرند.

نماینده قائم شهر در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: شغل اصلی مردم مازندران کشاورزی بوده و برنج کشور از این استان تامین می‌شود. واردات بی‌رویه برنج باعث شده است که بعد از برداشت برنج خریداری وجود نداشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها