کد خبر: 348932
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۲:۴۲:۰۱
| |

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

محمد علی وکیلی، عضو هیات رییسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
کد خبر: 348932
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۲:۴۲:۰۱

اعتمادآنلاین| متن تذکرات کتبی که در پایان جلسه علنی امروز توسط محمد علی وکیلی، عضو هیات رییسه مجلس، قرائت شد، به شرح زیر است:

سید مهدی مقدسی و 85 نفر از نمایندگان به رییس جمهور: تسریع در تعیین سهامدار با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های آذرآب و هپکو برای بازگشت به رونق گذشته و برخورد با تخلفات صورت گرفته.

ناهید تاج الدین و 26 نفر از نمایندگان به رییس جمهور: الزام دستگاه های اجرایی به اجرای ماده 51 قانون جامع ایثارگران و بند 2 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص پرداخت فوق العاده ایثارگری به فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران.

حسن نوروزی و احمد سالک یه رییس جمهور: چرا به پرستاران آسایشگاه شهید مطهری اصفهان در حال اشتغال و خدمت به جانبازان بر اساس قرارداد حقوق نمی دهید؟

حسن نوروزی به وزیر کار: علت عدم استقرار اداره کار و رفاه و تعاون در شهر جدید پرند.

حاجی دلیگان به وزیر صنعت: چرا شرکت ذوب آهن اصفهان از اعاده به کار جانبازان بازنشسته برابر بند چ ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه امتناع می کند، به رییس جمهور: دستور دهید سازمان تامین اجتماعی پرونده لیست صورت مزد حقوق بیمه شدگان شرکت پالایش نفت اصفهان را به مراکز استان اصفهان به شعبه تامین اجتماعی شاهین شهر انتقال دهند، به وزیر ارتباطات: ضرورت واگذاری تلفن ثابت و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه روستای حوزه انتخابیه.

یوسف نژاد به وزیر راه: چرا اعتبار پل فرح آباد، جاده گوهر باران، جاده ساری -کیاسر تامین نمی شود؟ به وزیر میراث فرهنگی: کم لطفی وزارتخانه به ظرفیت های گردشگری ساری و میانرود باعث ضرر به اقتصاد مازندران است. به وزیر اقتصاد: بی توجهی بانک ملی به کارخانه چوب و کاغذ مازندران و شرکت نکا و شرکت فریم چوب چه توجیهی دارد؟

چنارانی به وزیر آموزش و پرورش: هنرستان ها و کاردانش ها و مدارس روستاها را دریابید، به وزیر آموزش و پرورش: زمستان در پیش است از هم اکنون به فکر امکانات گرمایشی استاندارد مدارس باشید.

سید ناصر موسوی لارگانی به وزرای اقتصاد و صنعت: خروج حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور برای واردات مربا و ژله در این شرایط اقتصادی چه دلیلی دارد؟ به رییس جمهور و وزرای کشاورزی و صنعت: علت افزایش حداقل 40 درصدی قیمت نان در شهرهای مختلف خصوصاً استان اصفهان چیست؟ به وزیر کشور: لزوم جلوگیری از افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی به بهانه واریز 2 درصد به حساب شهرداری تهران.

حسین مقصودی به وزیر آموزش و پرورش: مدارس برخلاف اصل 30 قانون اساسی از خانواده ها به روش های مختلف پول ثبت نام و یا پول کمک به مدارس دریافت می کنند، متاسفانه با توجه به اینکه دو هفته از شروع سال تحصیلی می گذرد هنوز بعضی مدارس فاقد معلم و کلاس درس می باشند.

قاضی پور، محجوب و علیجانی به وزیر راه: لزوم رفع مشکل متقاضیان مسکن از جمله شهرستان پردیس که مسکن آنها تحویل نگردیده است.

قاضی پور به رییس جمهور: تسریع در کاهش بازماندگان دختر و پسر از تحصیل، به وزیر دادگستری: تعیین تکلیف کارکنان و قضات شورای حل اختلاف و تبدیل وضعیت آنها.

تاج الدین، اولادقباد، جلودارزاده، ربیعی فرادنبه و ساعی به وزیر اقتصاد: اجرای بند ب ماده 8 قانون هدفمندی یارانه ها و تخصیص اعتبارات از محل صرفه جویی تبصره 14 منابع قانون بودجه سال 97به شهرداری ها برای پرداخت حقوق معوق کارکنان شهرداری های سراسر کشور.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها