کد خبر: 352206
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۰:۰۵:۴۲
| |

حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس:

نباید در مودت و همدلی خدشه ایجاد کرد/ کشور بیش از همیشه به همدلی و وحدت نیاز دارد/ نباید در مجلس به مسائل قومیتی دامن زد

روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه نباید به مسائل قومیتی دامن زد، گفت: در شرایطی که کشور بیش از همیشه به وحدت و همدلی نیاز دارد طرح مسائل قومیتی در مجلس درست نیست. چهار نفر از نمایندگان که کرد زبان هستند در صحن علنی نطق‌هایی داشتند که متناسب با شرایط فعلی کشور نیست.

نباید در مودت و همدلی خدشه ایجاد کرد/ کشور بیش از همیشه به همدلی و وحدت نیاز دارد/ نباید در مجلس به مسائل قومیتی دامن زد
کد خبر: 352206
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۰:۰۵:۴۲

اعتمادآنلاین| روح الله حضرت پور طلاتپه، نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی در کشور، گفت: چهار نفر از نمایندگان آذربایجان غربی که کرد زبان هستند در صحن علنی نطق‌هایی داشتند که متناسب با شرایط فعلی کشور نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما در منطقه هفته‌ای چند شهید تقدیم انقلاب می‌کنیم و همگی به دست پژاک، دموکرات و پ.ک.ک به شهادت می‌رسند اما هیچ وقت این مسائل از تریبون مجلس مطرح نشده، چرا نمایندگان کرد مجلس تذکری در این رابطه نمی‌دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر به فکر اتحاد و وحدت هستیم نباید چنین مسائلی را از تریبون مجلس مطرح کنیم؛ ترکیه در حال جنگ با ترویست‌ها و افرادی است که در مرزهای این کشور ناامنی ایجاد می‌کند و به دنبال کشتار کردها نیست البته این موضوع به ما ربطی ندارد و مجلس ما هم مجلس کردهای سوریه نیست.

وی یادآور شد: در حال حاضر که کشور بیش از همیشه به وحدت و همدلی نیاز دارد طرح چنین مسائلی در مجلس درست نیست، نباید در مجلس به مسائل قومیتی دامن زد و در مودت و همدلی خدشه ایجاد کرد؛ من فرزند شهید هستم و پدرم به دست تروریست‌ها شهید شده است بنابراین به خوبی به این موضوع واقف هستم.

منبع:‌خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها