کد خبر: 365383
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۴:۱۶:۵۶
| |

حق‌شناس، رئیس کمیته انتتخابات حزب اعتماد ملی:

باید برای برگرداندن اعتبار به صندوق‌های رای تلاش کنیم

محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیته انتتخابات حزب اعتماد ملی، گفت: باید تمام تلاشمان را برای بازگرداندن اعتبار به صندوق رای به کار گیریم و از همه اعضای حزب که واجد شرایط هستند می‌خواهم کاندیدای انتخابات مجلس شوند.

باید برای برگرداندن اعتبار به صندوق‌های رای تلاش کنیم
کد خبر: 365383
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۴:۱۶:۵۶

اعتمادآنلاین| محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در نشست استانی حزب اعتماد ملی، با آرزوی رفع حصر دبیرکل حزب و با اشاره به پیام اخیر کروبی، گفت: ما نیاز به چنین نگاه‌های عمیق و عاقلانه و شجاعانه‌ای داریم. امیدواریم حزب خیلی از مسیری که دبیرکل ترسیم کرده عقب نماند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد ما حضور حداکثری در انتخابات است، افزود: خوانشی از نظارت، با نظارت استضوابی سعی در تضعیف رای مردم دارد. این نگاه در تلاش برای تضعیف نهادهای انتخاباتی، حقوق مردم و جهوریت نظاست که باعث آسیب به اعتماد عمومی شده است.

او افزود: ما اگر بخواهیم به آرمان‌های حزب و اساسنامه و مرامنامه آن عمل کنیم، باید تمام تلاشمان را برای بازگرداندن اعتبار به صندوق رای به کار گیریم. خواهشم این است که چهره‌های حزب در مورد موضوعات کشور سکوت نکنند و با مردم سخن بگویند.

حق‌شناس همچنین خواستار ثبت نام حداکثری اعضای حزب در انتخابات شد و گفت: همه کسانی که شرایط کاندیداتوری را دارند در انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

منبع: حزب اعتماد ملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها