کد خبر: 368628
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۰:۴۳:۵۶
| |

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش:

مجاهد فی‌سبیل‌الله بودن با آموزه‌های قرآنی معنا پیدا می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را داشته باشیم، مجاهد فی سبیل الله بودن معنا پیدا می‌کند.

مجاهد فی‌سبیل‌الله بودن با آموزه‌های قرآنی معنا پیدا می‌کند
کد خبر: 368628
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۰:۴۳:۵۶

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه سی و نهمین مسابقات قرآنی نزاجا که صبح امروز در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از ابتدای انقلاب در مسیر دستورات فرماندهی معظم کل قوا حرکت کرده‌ و می‌کند.

او با بیان این که نیروی زمینی همواره در بحث‌های قرآنی پیشتاز بوده، افزود: بسیاری افراد هستند که به صورت پنهان در زمینه رشد قرآنی نیروهای مسلح کار می‌کنند و دیده نمی‌شوند که باید از آنها تقدیر کرد.

فرمانده نزاجا با تاکید به این که امروز نیروهای تازه ورودی در ارتشی پا می‌گذارند که الهی است، گفت: جنگ ما متفاوت با سایر کشورها است، چرا که ما در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را داریم، که این نشان می‌دهد ما سربازان در مسیر ولایت هستیم.

او تصریح کرد: اعتقاد ما این است که اگر فرهنگ قرآنی را در ارتش افزایش دهیم به این شکل که در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را برداریم مجاهد فی سبیل الله بودن معنا پیدا می‌کند.

حیدری خاطر نشان کرد: امروز البته همه کارکنان ارتش در این مسیر حرکت می‌کنند و انشالله با صلابت بیشتر شاهد رشد آموزه‌های قرآنی در رفتار و عملکرد نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها