کد خبر: 384716
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۶:۱۳:۰۰
| |

مجید متقی‌فر، سخنگی جبهه پایداری:

مطرح کردن نام یک شخص برای ریاست مجلس اشتباه است/ حل مشکلات معیشتی باید دغدغه نمایندگان آینده باشد

سخنگوی جبهه پایداری گفت: احتمال اصولگرا بودن رئیس مجلس آینده وجود دارد، اما مطرح کردن نام یک شخص خاص در این رابطه اشتباه است.

مطرح کردن نام یک شخص برای ریاست مجلس اشتباه است/ حل مشکلات معیشتی باید دغدغه نمایندگان آینده باشد
کد خبر: 384716
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۶:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید متقی‌فر، سخنگی جبهه پایداری با اشاره به ارائه لیست جبهه پایداری درباره اولویت‌های مجلس آینده، گفت: به امید خدا مجلس آینده کار آمد خواهد بود و امیدواریم که نه تنها افراد حاضر در لیست ما، بلکه تمام نمایندگانی که توفیق حضور در مجلس را پیدا کنند توجه به دغدغه معیشتی مردم را در اولوت کار خود قرار بدهند.

او ادامه داد: ما به تمام نمایندگان مورد حمایت خودمان این را گوشزد کردیم که البته چنین انگیزه هم در آن‌ها وجود دارد و امیدواریم از مجلس آتی این صدا به گوش مردم برسد که نمایندگان مورد نظرشان درحال پیگیری مشکلات آنها هستند.


متقی فر افزود: قطعا معیشت اولویت خواهد بود وگرنه اولویت‌های دیگری مانند حل مشکلات اشتغال، رونق کسب و کار و کارخانه‌های نیمه تعطیلی وجود دارد که باید به سمت فعال شدن بروند، انشااله با حل این مشکلات مسائلی مانند فقر، تورم و بیکاری در کشور هم حل خواهد شد.


فعال اصولگرا درباره ریاست مجلس آینده گفت: این احتمال وجود دارد که ریاست مجلس از آن اصولگرایان باشد، اما به طور قطع نمی توان درباره این موضوع اظهار نظر کرد، زیرا در ابتدا باید دید چه کسانی می‌توانند در مجلس حاضر شوند. به عقیده من مطرح کردن نام یک شخص خاص برای ریاست مجلس اشتباه است.


سخنگوی جبهه پایداری گفت: وظیفه ما در حال حاضر انتخاب افراد اصلح و دغدغه‌مند برای حضور در مجلس آینده است، افرادی که بتوانند دغدغه‌های مردم و رهبری را درک کنند. قطعا با حضور چنین افرادی در پارلمان دیگر مهم نیست که چه کسی رئیس مجلس شود، زیرا جمعی صالح خواهند بود که قطعا از بین خود اصلح‌ترین را برای ریاست انتخاب خواهند کرد.

او درباره معیار‌های انتخاب افراد در لیست پایداری هم یادآور شد: ما براساس شاخص‌های اعلام شده با افراد ثبت نام شده مصاحبه مقدماتی انجام دادیم که از بین آنها شصت نفر انتخاب شدند، مجددا این افراد بررسی شده و در نهایت نام این سی نفر را به عنوان افراد صالح در اختیار مردم گذاشتیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها