کد خبر: 386340
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۱:۲۵:۱۴
| |

سید موسی خادمی، استاندار لرستان:

تاکنون 202 هزار تعرفه در استان استفاده شده است

سید موسی خادمی، استاندار لرستان گفت: تاکنون 202 هزار تعرفه در استان استفاده شده است.

تاکنون 202 هزار تعرفه در استان استفاده شده است
کد خبر: 386340
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۱:۲۵:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ سید موسی خادمی، استاندار لرستان در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم لرستان امروز در حال خلق یک حماسه دیگر هستد اظهار کرد: خوشبختانه کار سخت و سنگین انتخابات که از چندین ماه پیش شروع شده امروز دارد به مراحل نهایی می رسد و شروع کار عالی بوده است و در همان ساعات صبح شعبی که باید فعال و به شبکه سراسری وصل شوندمی شدند و وصل می شدند، انجام شد.

وی بیان کرد: چند نقطه خاص در استان از جمله در شهرستان الیگودرز به دلیل بارش برف صعب العبور هستند که صندوق ها با بالگرد به این انتقال داده شده اند.

خادمی افزود|: 97 درصد شعب ما به صورت انلاین فعال هستند و تعرفه ها و رای گیری ها را نشان می دهد و از این جهت روند رای گیری برای مردم اعتماد ساز است.

استاندار لرستان یادپاور شد: تمهیدات برای حضور و مشارکت مردم اندیشیده شده و مشارکت تاکنون خوب است و به مردم توصیه می شود در این لحظات خلوت به شعب مراجعه کنند چون ممکن است در برخی مناطق تمدید رای نداشته باشیم.

خادمی خاطر نشان کرد: از مردم می خواهیم مراقب باشند و اگر کسی کار تبلیغاتی انجام می دهد را به گشت های ذیربط اطلاع دهند. امنیت مردم و انتخابات برقرار است ولی امنیت برهم زنندگان انتخابات به شدت و برخورد جدی خواهد شد و به اندازه کافی نیروهای انتظاماتی در شعب وجود دارد.

استاندار لرستان افزود: لیدرهای تبلیغاتی حق تبلیغ ندارند و یکی از معیارهایی که مردم می توانند انتخاب کنند همین است که اگر کسی که قرار است برای قانون گذاری به ستاد رود و تبلیغات می کند یعنی قانون مدار نیست و قابل اعتماد نیست و نباید به وی رای داد.

وی گفت: شرایط مساعد است و امیدواریم با همین روال پیش رویم و نتایج را هم به همین سرعت اعلام کنیم. اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود شرایط شعب نیز فراهم هست و امکاناتی که هم اکنون بسیج کرده ایم برای ان دور نیز مهیاست.

خادمی گفت: اثرانگشت برای فرایند رای دادن حذف نشده و اجباری برای انجام ان نداریم و با توجه به شایعاتی که پخش شده است نیااز حتمی به ثبت اثر انگشت نیست.

استاندار لرستان گفت:171 کاندید نامزد انتخابات اند که 161 نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی اظهار کرد: بیش از یک میلیون و 480 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

خادمی یادپاور شد: از هرگونه پیشگویی نتیجه باید خودداری کرد و اینکه افرادی به صورت غیر رسمی امار می دهند قابل اتکا نیست و فقط امار ستاد انتخابات معتبر هستند. بعد از رای گیری شمارش و فراهم تجمیع به صورت سیستمی انجام می شود و امیدواریم با الکترونیکی شدن بیشتر انتخابات بتوانیم سریع تر نتایج را اعلام کنیم.

استاندار لرستان گفت: سامانه ما به طور کامل تعداد شرکت کنندگان و تعرفه های مصرف شده را اعلام می کند و تاکنون تنش ویژه که منجر به توقف و لطمه جدیدی به انتخاب شود را نداریم.

وی گفت: تاکنون 202 هزار تعرفه در استان استفاده شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها