کد خبر: 392188
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۰:۴۳
| |

دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش:

پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیروی از امام علی(ع) ضامن تبلور و حاکمیت ارزش‌هایی است که مقوم معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت شریف ایران به شمار می‌رود.

پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است
کد خبر: 392188
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۰:۴۳

اعتمادآنلاین| دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش روز یکشنبه در پیامی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر بیان کرد: فتوت، روح مهربانی و صداقت، شهسوار اسلام، بانی ولایت و طراوت عبادت، هدیه ارزشمند و منحصر بفردی است که خداوند متعال به جامعه بشری و جهان هستی عنایت کرد تا تلألو انوار حیات‌بخش آن الگویی باشد برای ابناء بشر برای رسیدن به کمال حقیقی و معیاری باشد برای همه کمالات انسانی.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بصیرت و دوراندیشی، صلابت و شجاعت، تقوا و پرهیزگاری، فداکاری و ایثار، خداجویی، مراقبت از نفس و حق‌طلبی تا مرز شهادت از جمله خصیصه‌های نمادین ایشان است که اخلاق عملی و جامعه امروز بشری بیش از پیش نیازمند بهره‌مندی از آنان است.

خانزادی افزود: ضمن گرامیداشت این روز عزیز و گرانقدر و تبریک روز مرد به کلیه دلاورمردان غیور و متعهد نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های بزرگوار ایشان از خداوند متعال مسالت می کنم تا توفیق پیروی و تبعیت از ولایت آن حضرت، ائمه معصومین (ع) و نایب برحقش فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) را تا برپایی حکومت حضرت مهدی(عج) به ما عنایت کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها