کد خبر: 398702
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۲۱:۵۶
| |

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان:

تست کرونا 280 نفر در استان مثبت شده است/ 75 درصد از بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان بهبود یافته‌اند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تست کرونا حدود 280 نفر در استان ما مثبت اعلام شده اما 75 درصد از این افراد بهبود یافته‌اند.

تست کرونا 280 نفر در استان مثبت شده است/ 75 درصد از بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان بهبود یافته‌اند
کد خبر: 398702
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۲۱:۵۶

اعتمادآنلاین| احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد مردم در کنترل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و اهمیت کنترل ویروس کرونا مردم استان سیستان و بلوچستان، متولیان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی برای اجرا طرح فاصله گذاری اجتماعی، در ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی بسیار خوبی داشته اند.

او تصریح کرد: در روز‌های اول شیوع کرونا ویروس، شنیده‌ها حاکی از این بود که استان سیستان و بلوچستان با این ویروس درگیر خواهد شد، اما تا به امروز درگیری نگران کننده‌ای نبوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: تست کرونا حدود 280 نفر در استان ما مثبت اعلام شده اما 75 درصد از این افراد بهبود یافته‌اند.

موهبتی گفت: آمار چند روز اخیر از رشد افزایشی خبر می‌دهد و پیش بینی می‌کنیم که در روز‌های آینده با مشکلاتی مواجه شویم؛ همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد، اما بعد از آن مردم باید همراهی بیشتری داشته باشند.

او با اشاره به سیلاب اخیر در استان، تاکید کرد: هفته اول و دوم فروردین، استان سیستان و بلوچستان با سیل همراه بود، میزان سیل جاری شده در رودخانه ها به حدی بود که به بخشی از اقدامات انجام شده در سیل قبل هم آسیب جدی وارد کرد و متاسفانه 2 نفر هم جان خود را از دست دادند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیل اخیر بسیاری از مسیرها را تخریب کرده و خسارت‌های مالی داشته است و همچنان سامانه بارشی شدیدی استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها