کد خبر: 401183
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۱۳:۰۳:۲۷
| |

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی:

سپاه بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام است

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه‌ای پایان‌ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران است .

سپاه بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام است
کد خبر: 401183
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۱۳:۰۳:۲۷

اعتمادآنلاین| «علی لاریجانی» روز چهارشنبه در پیامی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار سلامی، آورده است: تشکیل و پایه‌ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضداستعمار و استکبار از اولین اقدامات مبارک و دستاوردهای بسیار ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است‌.


در ادامه این پیام آمده است: بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی و برآمده از نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی بر هه‌ها موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی‌های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.


لاریجانی در ادامه با اشاره به اینکه همه آحاد ملت ایران، همواره پشتیبان و قدردان حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند خود در سپاه پاسداران بوده و آگاهانه به اهمیت آن واقفند، تصریح کرد: حضور ارزشمند سپاه در عرصه‌های خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت در مواقع بحرانی کشور از جلوه‌های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز است که همواره یاوری قدرتمند برای مردم بوده‌اند.


وی در این پیام اضافه کرد: این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و کارآمدی خویش، همواره دستاوردهایی گرانسنگ برای ملت داشته است که حضور در دوران هشت ساله دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی و نقش‌آفرینی در مناطق محروم برای دستیابی به آبادانی و پیشرفت از مهمترین نمونه‌های اقدامات سپاه در کنار اقدامات نظامی و امنیتی است .


رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از پیام تبریک خود از سپاه پاسداران به عنوان بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه‌ای پایان‌ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران یاد کرد و خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره قدردان تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگری‌های به یادماندنی سپاه خواهند بود و فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را از یاد نخواهند برد .


لاریجانی در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به محضر فرماندهی کل قوا و جنابعالی، آحاد فرماندهان، مسئولان و پاسداران سرافراز، امیدوارم با عنایات حضرت بقیه‌الله العظم(عج) همواره شاهد حضوری پرشور و حماسی این نهاد انقلابی و پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها