کد خبر: 411082
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۴:۰۵:۰۰
| |

اگر بخواهم دوستانم کل لواسان را به نامم می‌کنند+این فرد کیست؟

طبری در دادگاه گفت: من با مشایخ و نجفی مانند سه ‎برادر بودیم، اگر من 800 میلیارد هم بخواهم، این برادرانم میدهند و اگر کل ‎لواسان و کارخانه‌اش را بخواهم به نامم میکند؛ این ‎رفاقت است! اگر شما از این دوستان ندارید، به من ارتباطی ندارد!

اگر بخواهم دوستانم کل لواسان را به نامم می‌کنند+این فرد کیست؟
کد خبر: 411082
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۴:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بخش‌هایی از دادگاه دوم طبری را می‌خوانیم:

قاضی: آقای مشایخ گفته نجفی 500 هزار یورو به قاضی منصوری در 5 نوبت پرداخت کرده است و 84 میلیارد ریال نیز طی یک قرارداد شما دریافت کرده‌اید آیا این موارد را قبول دارید؟

متهم: اصلا این ادعاها را قبول ندارم.

قاضی: چرا مبالغ را گرفتید؟

متهم: کار عمرانی می‌کردیم، اتهامات را نمی‌پذیرم. نمی‌دانم پولی که مشایخ به من داده 00 7 و 800 بوده یا 400 میلیارد، چون از این حرف‌ها با هم نداشتیم. ما هر شب با هم تماس تلفنی داشتیم. در مورد دیدن خانه‌ها هم آقای دانیال زاده می‌داند من در ساختمانی را که خریدم را هم باز نکردم.

من با مشایخ و نجفی مانند سه ‎برادر بودیم، اگر من 800 میلیارد هم بخواهم، این برادرانم میدهند و اگر کل ‎لواسان و کارخانه‌اش را بخواهم به نامم میکند؛ این ‎رفاقت است! اگر شما از این دوستان ندارید، به من ارتباطی ندارد!

نماینده دادستان: آقای طبری گفتند که مشایخ و نجفی دوست داشتند تا به من پول بدهند؛ کاملا درست است، آقای طبری، محبوب دلهای ‎متهمان اقتصادی بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها