کد خبر: 437515
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۶ ۱۴:۰۸:۳۶
| |

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مردم در انتخابات آینده به سمت اصلاح‌طلبان و جریان وابسته به دولت نمی‌روند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بر اساس پایش اجتماعی انجام شده، مردم نارضایتی جدی از عملکرد دولت و اصلاح‌طلبان دارند.

مردم در انتخابات آینده به سمت اصلاح‌طلبان و جریان وابسته به دولت نمی‌روند
کد خبر: 437515
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۶ ۱۴:۰۸:۳۶

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برنامه‌های جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: براساس پایش اجتماعی انجام شده، مردم نارضایتی جدی از عملکرد دولت و اصلاح طلبان دارند.

او ادامه داد: این نارضایتی باعت شده که مردم در انتخابات آینده دیگر به سمت اصلاح‌طلبان و جریان وابسته به دولت نروند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بعد از عدم میل مردم به اصلاح‌طلبان، مشخص نیست که میزان مشارکت مردم در انتخابات تا چه اندازه است همچنین هنوز اصولگرایان برنامه و گفتمان انتخاباتی خود را مطرح نکردند تا مردم بتوانند گزینه مدنظرشان را انتخاب کنند.

ترقی یادآور شد: در شرایط کنونی با یک سردی در انتخابات و مشارکت پایین مواجه هستیم، اما با گذشت زمان نامزد‌های انتخاباتی برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند تا مردم تصمیم جدی‌تری بگیرند.

او اظهار کرد: برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری 1400 باید بر اساس خواسته‌ها و مطالبات مردم باشد و البته جهت‌گیری اقتصادی را به دنبال داشته باشد تا مردم آن را به صورت محسوس حس کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: رفع بیکاری، رونق کسب و کار، جدی‌گرفتن جهش تولید و افزایش ارزش پول ملی لازم است که در برنامه‌های این نامزد‌ها لحاظ شود و آن‌ها باید از مشاوران بسیار قوی استفاده کنند.

ترقی در پایان گفت: در صورت استفاده از مشاوران قوی در عرصه انتخابات، مردم می‌توانند اطمینان جدیدی را کسب کنند و مشاوران ماهر هم باید بتوانند تا حدودی اشتباهات دولت‌های قبل را رفع کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها