کد خبر: 454638
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۲:۰۹:۰۴
| |

قاضی‌زاده هاشمی، نایب‌رئیس اول مجلس:

جامعه نباید در مورد واکسن خارجی کرونا مردد بماند

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مورد خرید واکسن خارجی گفت: پیرامون واکسن خارجی باید به سوالات مطرح در افکار عمومی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود و نباید جامعه مردد بماند.

جامعه نباید در مورد واکسن خارجی کرونا مردد بماند
کد خبر: 454638
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۲:۰۹:۰۴

اعتمادآنلاین| نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت که باید به سوالات مطرح در افکار عمومی در مورد واکسن خارجی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در جلسه صبح امروز (شنبه 6 دی ماه) ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نتیجه‌بخش است و نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه‌ها را دارد؛ از این رو به برادران و خواهران بسیجی‌ام خدا قوت می گویم و از آنان سپاسگزارم.

این عضو ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: پیشنهاد می کنم که به صورت هفتگی از عملکرد بسیج در طرح شهید سلیمانی در ستاد ملی کرونا گزارش داده شود؛ هم از باب تشکر و قدردانی از بسیجیان که زحمت می کشند و هم از این باب که اگر در مسیر اقدامات آنها موانعی وجود دارد بتوانیم موانع را از سر راه آنها را برداریم.

قاضی‌زاده‌هاشمی همچنین در مورد خرید واکسن خارجی نیز تصریح کرد: پیرامون واکسن خارجی باید به سوالات مطرح در افکار عمومی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود و نباید جامعه مردد بماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها