کد خبر: 461948
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۴:۳۲:۱۱
| |

کدام وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می‌شوند

وزیران صنعت و معدن، دادگستری و نیرو این هفته برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شوند.

کدام وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می‌شوند
کد خبر: 461948
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۴:۳۲:۱۱

اعتمادآنلاین| کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته از شنبه تا پنج شنبه جلسه دارند.

در جلسات روز دوشنبه کمیسیون های صنایع و معادن، عمران، قضایی و حقوقی، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت و معدن و تجارت، رضا اردکانیان وزیر نیرو و سیدعلیرضا آوایی وزیردادگستری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در این کمیسیون ها حضور می یابند.همچنین در کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی در روز یکشنبه مورد بررسی قرار می گیرد.

در جلسه روز سه شنبه کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس ادامه رسیدگی به طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان با حضور رئیس کمیته بررسی کننده و کارشناسان مراکز مجلس برگزار می‌شود.

درجلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری گزارش اعضای منتخب کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال 1400 بررسی می شود و در این جلسه بررسی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح صیانت کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت از دیگر برنامه‌های این کمیسیون خواهد بود.

وزیر صنعت و معدن و تجارت روز یکشنبه طبق درخواست اجرای ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس مهمان کمیسیون اجتماعی خواهد بود. همچنین در این روز مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در خصوص درخواست تحقیق و تفحص آقای زارع در این کمیسیون حضور می یابد و بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با حضور دستگاه‌های مربوطه از دیگر برنامه‌های روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی خواهد بود.

بررسی لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با حضور نماینده مرکز پژوهشها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط روز یکشنبه در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها قرار می‌گیرد.

در جلسه روز یکشنبه کمیسیون انرژی رای گیری طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمز ارز و ارائه گزارش کمیته نفت در خصوص طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت سی ان جی در کشور و بررسی عملکرد گذشته صنعت پتروشیمی و پیش‌بینی آینده این صنعت و جایگاه آن در جلوگیری از خام فروشی از دیگر برنامه‌های روز یکشنبه کمیسیون انرژی خواهد بود.

در جلسه روز یکشنبه کمیسیون بهداشت و درمان بررسی طرح ادغام سازمان های اورژانس مدیریت بحران هلال احمر و سازمان پدافند غیرعامل و تشکیل وزارت مدیریت بحران بررسی می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها