کد خبر: 471939
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۲:۵۶:۴۸
| |

جمال عرف،‌ معاون سیاسی وزیر کشور:

صاحبان تریبون‌ها شرایط کشور را با توجه به تحریم‌ها تحلیل کنند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: صاحبان قلم، تریبون و رسانه‌ها شرایط کشور را با لحاظ کردن تحریم‌های کم سابقه تجزیه و تحلیل کنند.

صاحبان تریبون‌ها شرایط کشور را با توجه به تحریم‌ها تحلیل کنند
کد خبر: 471939
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۲:۵۶:۴۸

اعتمادآنلاین| جمال عرف،‌ معاون سیاسی وزیر کشور روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید ایلام اظهار داشت: به اذعان دوستان و دشمنان تحریم هایی که علیه ایران اسلامی هم اکنون ایجاد شده بر ضد هیچ کشوری بسته نشده است، ولی ایران اسلامی مقتدر و با صلابت در جهت آرمان های الهی حرکت خود را ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در آستانه انتخابات 1400 همه دلسوزان باید با رعایت انصاف و لحاظ کردن تمامی زوایا عملکردهای مثبت و منفی را مورد نقد و قضاوت قرار دهند.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: علاج تمامی مشکلات کشور به فرموده مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت مردم و انتخاب افرادی شایسته و اصلح برای تصدی مسوولیت های مختلف است.

عرف ابراز امیدواری کرد: شاهد انتخاباتی سلام، ایمن، رقابتی و با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای در 28 خرداد 1400 باشیم.

وی با اشاره به شیوع کرونا در سطح جهان و کشورمان اضافه کرد: تدابیر لازم از سوی دولت برای واکسیناسیون همگانی صورت گرفته و بدون شک این شرایط نیز با همت همگانی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم سپری خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها