کد خبر: 476708
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۲:۳۶:۰۵
| |

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مجلس:

ادامه مذاکرات هسته‌ای در شان ملت ایران نیست / لغو تحریم‌ها شرط اصلی و خط قرمز ایران است

یک نماینده مجلس ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نطنز، گفت: ادامه مذاکرات هسته‌ای در چنین شرایطی در شان ملت بزرگ ایران نیست و باید دولت درباره تداوم مذاکرات تجدیدنظر کند.

ادامه مذاکرات هسته‌ای در شان ملت ایران نیست / لغو تحریم‌ها شرط اصلی و خط قرمز ایران است
کد خبر: 476708
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۲:۳۶:۰۵

اعتمادآنلاین| نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نطنز، گفت: در این شرایط دولت باید درباره تداوم مذاکرات هسته ای تجدید نظر کند.


به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: اقدام تروریستی در نطنز را محکوم می کنیم و آن را تروریسم هسته ای می دانیم.

وی بیان کرد: ادامه مذاکرات هسته ای در چنین شرایطی در شان ملت بزرگ ایران نیست و باید دولت درباره تداوم مذاکرات تجدیدنظر کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لغو همه تحریم ها اعم از تحریم های هسته ای و تحریم هایی که در دوران ترامپ جنایتکار و قاتل سردار سلیمانی علیه کشورمان اعمال شد، شرط اصلی و خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

میرتاج الدینی افزود: پذیرفتن وعده های نسیه از سوی آمریکایی که همیشه نقض عهد کرده است، به هیچ وجه درست نیست و دولت تدبیر و امید یک بار این راه غلط را رفت که مشروط کردن اقتصاد کشور به غربی ها، فشار اقتصادی سنگین به مردم و تورم از آثار زیان بار این کار است.

وی تاکید کرد: دولت باید بداند بدون راستی آزمایی کامل و مورد تایید مجلس نباید اقدامی درباره بازگشت به تعهدات برجامی انجام دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها