کد خبر: 479718
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۹:۵۲:۰۰
| |

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سازمان جهاد خودکفایی نزاجا، قطب علمی و دانشی کشور است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز سازمان جهاد خودکفایی نزاجا انواع ربات‌های مؤثر در رزم زمینی را ساخته و در حوزه برخورد با ریزپرنده‌ها، امور جنگال، ضد جنگال و ساخت انواع جمر و پهپاد به‌عنوان یک قطب علمی و دانشی، مطرح است.

سازمان جهاد خودکفایی نزاجا، قطب علمی و دانشی کشور است
کد خبر: 479718
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید نزاجا که صبح امروز یکشنبه در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو انجام شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز میزبان چهره‌ه‌ای ولایی و انقلابی و مورد محبت آحاد جامعه اسلامی، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با اشاره به جوانان مستعد حاضر در مجموعه نیروی زمینی گفت: امروز در مجموعه نزاجا از جوانان، اندیشه‌ورزان، اندیشمندان و صاحبان ایده برخورداریم که در ساخت انواع تک‌تیراندازها، ساخت گتلینگ که هزاران گلوله را در کسری از ثانیه شلیک می‌کند، تبحر پیدا کرده و قابلیت‌های ویژه دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا انواع ربات‌های مؤثر در رزم زمینی را ساخته و در حوزه برخورد با ریزپرنده‌ها، امور جنگال (جنگ الکترونیک)، ضد جنگال و ساخت انواع جمر و پهپاد به‌عنوان یک قطب علمی و دانشی، مطرح است و از سرریز این دانش نیز در وزارت دفاع استفاده می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها