کد خبر: 480897
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۹:۴۷:۰۰
| |

شهاب‌الدین صدر، رئیس خانه احزاب ایران:

اولین اولویت اصول‌گرایان برای انتخابات 1400 رئیسی است

رئیس خانه احزاب ایران گفت: اولویت نخست اصول‌گرایان برای ریاست جمهوری 1400 رئیسی است و شورای ائتلاف هم از او حمایت خواهد کرد و وحدت خوبی در بین نیرو‌های انقلابی بوجود خواهد آمد.

اولین اولویت اصول‌گرایان برای انتخابات 1400 رئیسی است
کد خبر: 480897
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۹:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شهاب‌الدین صدر، رئیس خانه احزاب ایران و فعال سیاسی اصول‌گرا درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان و اصول‌گرایان هر کدام در تلاش هستند تا به یک نامزد واحد که توانایی جذب آرای عمومی را دارد برسند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: حدود 8 ماه است که جامعه روحانیت مبارز یک طیف گسترده‌ای را دعوت و شورای وحدت را ایجاد کرده که هم نیرو‌های مومن انقلابی هستند و هم نیرو‌های معتدل؛ اقداماتی که در این دوره انجام شده این است که احزاب قانونی را دعوت کرده اند و شورای تصمیم‌گیری را تشکیل داده اند که با سازوکار خوبی احزاب را در تصمیمات، موثرتر از گذشته کرده اند.

صدر افزود: در کنار این هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در انتخابات مجلس گذشته فعال بود، در حال ادامه دادن کار خود است و در حال برنامه ریزی هستند که به یک نامزد واحد رسیده و پیروز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باشند.

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: امروز اسامی مختلفی نظیر آیت‌الله رئیسی، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی ، عزت‌الله ضرغامی، علی نیکراد ، رستم قاسمی و سعید محمد مطرح هستند و تا الان ده نفر دعوت شده اند که در جلسات شورای وحدت شرکت کنند.

او گفت: اولویت نخست اصول‌گرایان برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است و شورای ائتلاف هم از او حمایت خواهد کرد و وحدت خوبی در بین نیرو‌های انقلابی بوجود خواهد آمد، اما او هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که وارد انتخابات خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها