کد خبر: 488857
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۵:۱۹:۴۰
| |

علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تکمیل طرح‌های در حال تولید سپر پدافند را تقویت می‌کند

فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: تکمیل و به سرانجام رسیدن طرح‌های در حال تولید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی موجب تقویت بیش از پیش سپر پدافند هوایی کشور (جوشن) خواهد شد.

تکمیل طرح‌های در حال تولید سپر پدافند را تقویت می‌کند
کد خبر: 488857
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۵:۱۹:۴۰

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تکمیل و به سرانجام رسیدن طرح‌های در حال تولید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی پدافند هوایی، موجب تقویت بیش از پیش سپر پدافند هوایی کشور (جوشن) می‌شود.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز یکشنبه از روند طراحی و تولید دستاوردهای جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از طرح‌های دافع، سپر، ارژنگ، حائل و البرز 1 با تاکید بر حمایت همه جانبه از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی گفت: یک کشور برای اینکه بتواند بازدارندگی پایداری برای خود در مقابل دشمنانش ایجاد کند نیاز به این دارد که روی پای خود بایستد و به نیروی انسانی و استعدادهای خود اعتماد و تکیه کند و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی بروز و ظهور این سبک تفکر است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها افزود: همه معاونت‌ها و یگان‌ها در نیروی پدافند هوایی ارتش موظف به حمایت همه جانبه از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی در انجام طرح‌ها هستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ادامه داد: تکمیل و به سرانجام رسیدن طرح‌های در حال تولید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی موجب تقویت بیش از پیش سپر پدافند هوایی کشور (جوشن) خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها