کد خبر: 491673
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۴:۳۶:۰۷
| |

محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرد:

میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین 6 و 9 ماه

رئیس دیوان عدالت اداری درباره میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین 6 و 9 ماه با پیگیری‌های این دیوان خبر داد و گفت که دولت مصوب کرد مدت مرخصی زایمان با حقوق 9 ماه باشد که اجرای آن از ورود 13 هزار پرونده به دیوان جلوگیری می‌کند.

میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین 6 و 9 ماه
کد خبر: 491673
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۴:۳۶:۰۷

اعتمادآنلاین| رئیس دیوان عدالت اداری درباره میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین 6 و 9 ماه با پیگیری‌های این دیوان خبر داد و گفت که دولت مصوب کرد مدت مرخصی زایمان با حقوق 9 ماه باشد که اجرای آن از ورود 13 هزار پرونده به دیوان جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت‎‌الاسلام محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه صبح امروز دوشنبه (دهم خرداد ماه) شورای عالی قوه قضاییه درباره میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین 6 و 9 ماه با پیگیری‌های این دیوان خبر داد و گفت که دولت مصوب کرد مدت مرخصی زایمان با حقوق 9 ماه باشد که اجرای آن از ورود 13 هزار پرونده به دیوان جلوگیری می‌کند. بر این اساس دستگاه‎‌های اجرایی مکلف هستند با توجه به مصوبه هیات وزیران مرخصی زایمان را 9 ماهه محاسبه کرده و بر این اساس برای الزام دستگاه‌ها با اجرای این قانونی، نیازی برای مراجعه به شعب دیوان عدالت اداری وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها