کد خبر: 521907
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۲:۵۶:۰۰
| |

محسنی بندپی، نماینده نوشهر در مجلس:

حذف ارز 4200 تومانی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست

نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست که ارز 4200 تومانی حذف شود و مجلس باید با دقت بیشتری به این موضوع بپردازد.

حذف ارز 4200 تومانی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست
کد خبر: 521907
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی محسنی بندپی، نماینده نوشهر در مجلس یازدهم در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: افزایش بی رویه قیمت کالاها به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از مرغ و تخم مرغ تا گوشت و لبنیات و سایر کالاها کمر مردم را شکسته است و هر روز معیشت آنها را سخت تر می کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اخیرا بیماران طی تماس هایی با نمایندگان مجلس از حذف ارز 4200 تومانی دارو که اخیرا وزیر بهداشت نیز اعلام کرده است و به این نکته اشاره کرده که این امر خانمان برانداز است، ابراز نگرانی می کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس و دولت نباید ضعف نظارت خود را در مبارزه با فساد و فاسد را با فشار مضاعف و چند برابر کردن قیمت ها جبران کنند، چرا که ما تجربه تلخ هدفمند کردن یارانه ها، حذف یارانه انرژی و صدقه 45 هزار تومانی دولت اسبق را فراموش نکرده ایم.

محسنی بندپی تاکید کرد: بنابراین در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست که ارز 4200 تومانی حذف شود و مجلس باید با دقت بیشتری به این موضوع بپردازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها