کد خبر: 579130
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۷:۴۷
| |

علیرضا عباسی، نماینده البرز:

دشمن در حوادث اخیر برای دانشگاه‌ها برنامه داشت؛ موضوع حجاب نبود

یک نماینده مجلس گفت: دشمن در درگیری های اخیر برای دانشگاه ها برنامه داشت و موضوع حجاب نبود، بلکه درصدد بود با نماد حجاب به اسلام ضربه بزند.

دشمن در حوادث اخیر برای دانشگاه‌ها برنامه داشت؛ موضوع حجاب نبود
کد خبر: 579130
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۷:۴۷

علیرضا عباسی، نماینده البرز روز یکشنبه درجمع مدیران مخابرات استان البرز با اشاره به مهاجرت سالانه ۱۴۰ هزار نفر به البرز، افزود: طی یک مدت زمان چهار ساله حدود ۵۰۰ هزار نفر به جمعیت استان البرز اضافه می شود که برای حل مشکلات البرز با تراکم بالای جمعیت، کار جهادی نیاز است.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از اظهارات عباسی را در ادامه می خوانید:

*نباید به جوانان گفت در نظام مشکلی وجود ندارد، معیشت، اقتصاد و فرهنگ دچار اشکال است اما باید دید از کجا به کجا رسیده ایم. جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب باید برای جوانان تشریح شود، البته وضع موجود مطلوب نیست و باید تلاش کرد.

*اگر به جوانان بگوئیم مشکلی وجود ندارد دچار تناقض می شود چرا که مشکلات را مشاهده می کند و برای آن جوابی ارائه نمی کند؛ مراحل تکوینی انقلاب تمام نشده و باید دولت، جامعه و تمدن اسلامی شکل بگیرد، نظام اسلامی است اما دولت در جزئیات، اسلامی نیست.

*دشمن در اغتشاشات اخیر برای دانشگاه ها برنامه داشت و موضوع حجاب نبود، بلکه درصدد بود با نماد حجاب به اسلام ضربه بزند. دشمن درصدد حذف رهبری است چرا که محور وحدت بوده و دولت ها را از بزنگاههای حساس نجات داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها