کد خبر: 579279
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۱:۰۲:۲۳
| |

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه:

به کشور‌های منطقه نیز پیشنهاد دادیم به جای بیگانگان امنیت منطقه را ما تامین کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت:تهران به کشور‌های منطقه پیشنهاد داده است تا به جای نیرو‌های بیگانه ، امنیت منطقه را فراهم کند.

به کشور‌های منطقه نیز پیشنهاد دادیم به جای بیگانگان امنیت منطقه را ما تامین کنیم
کد خبر: 579279
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۱:۰۲:۲۳

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم  گفت : نیروی دریایی سپاه پاسداران ، یگانی ویژه است که دست به ماموریت های ویژه می زند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی سردار تنگسیری را در ادامه می خوانید:

*نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از ۳۲ کشتی پشتیبانی نظامی می ‎کند و برای جلوگیری از دزدی دریایی کشتی‌های تجاری و غیرتجاری ایرانی را همراهی می‌کند.

*خلیج‌فارس متعلق به تمام کشور‌های این منطقه است ،  طولانی‌ترین مرز‌ها در سواحل خلیج فارس متعلق به ما است. به کشور‌های منطقه نیز پیشنهاد دادیم تا به جای نیرو‌های بیگانه امنیت منطقه را ما فراهم کنیم.

*جمهوری اسلامی ایران از زمان تاسیس تاکنون به هیچ یک از کشور‌های خلیج فارس تعدی نکرده است،  هنگام یورش داعش به عراق و سوریه از این دو کشور دفاع کردیم.

*دشمنی با جمهوری اسلامی ایران از دومین روز پیروزی آن آغاز شد، دست دوستی و برادری به سمت کشور‌های منطقه دراز می‌کنیم، اما به هرگونه تجاوزگری پاسخی مضاعف می‌دهیم.

*اگر بیگانگان به امنیت منطقه اهمیت می‌دادند زیردریایی‌های هسته‌ای ورد منطقه نمی‌کردند، ترامپ گفت که عربستان گاو شیرده است و هر وقت شیرش تمام شود آن را سر می‌بریم ، حال آنکه ما عربستان را کشوری مسلمان می‌دانیم.

*طبق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بر توانایی‌های خود تکیه کردیم و نتایجی خیره‌کننده به ثمر رساندیم. ما افتخار می‌کنیم که تمام سلاح‌های ما ساخت ایران است و می‌توانیم شکستی سخت به دشمنانمان وارد کنیم.

*انواع پهپادها ، موشک‌ها و سیستم‌های الکترونیکی بسیاری تولید کرده ایم. در آینده نزدیک از دستاورد‌های شگفت انگیزی خبر خواهیم داد. 

*وجه تمایز جمهوری اسلامی این است که نمی‌پذیرد حق او تضییع شود بلکه با قدرت آن را باز پس می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • email@gmail.com ارسالی در
    دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

    فقط لطفاً حتماً براي حفظ امنيت منطقه از نيروهاي لباس شخصي و آتش به اختيار با وسايل كامل مثل باتوم و اسلحه ساچمه اي و جنگي و خلاصه هرآنچه در اين مدت در كشورمون شاهدش بوديم هم استفاده شود.

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

    ما ایرانی‌ها دقیقا یادمونه ، داعش وطالبان ومنافقین وپ ک ک وکومله ودمکرات همه بعداز انقلاب اسلامی ایران ظاهرشدند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها