کد خبر: 607807
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۶:۴۰:۵۳
| |

مجید باباخانی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

هیأت برای خانم‌های بی‌حجاب برنامه دارند

به گفته رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی هیات‌های مذهبی برای بانوان بی حجاب هم برنامه دارند. قرار نیست هیات‌ها یک کلونی بمانند.

هیأت برای خانم‌های بی‌حجاب  برنامه دارند
کد خبر: 607807
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۶:۴۰:۵۳

 رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از هیات‌های مذهبی به عنوان یک رسانه فراگیر یاد کرد که برای تمامی اقشار از باحجاب و بی‌حجاب تا زن و مرد برنامه دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجید باباخانی گفت: پرداختن به موضوع زنان و تفسیر صحیح از زن در هیات باعث می شود تا بسیاری از مسائل حل شود. هیات برای عموم مردم بی حجاب بد حجاب و برای هر کسی و هر فکری باید برنامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: قرار نیست هیات یک کلونی محدود بماند و به این معنا نیست که هیات هیچ هویتی ندارد و هر کسی با هر روشی بتواند خودش را تحمیل کند بلکه هیات برای او برنامه دارد و به نیازهای او از زن و مرد تا جوان و نوجوان فکر می کند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: عمده رسالت هیات‌های مذهبی در موضوع های فرهنگی یک موضع ایجابی است و هیات ها در عرصه و منطق حجاب و مباحث فکری و محتوایی می توانند به عنوان یک ظرفیت و یک رسانه فراگیر موثر باشند و تاکنون نیز برنامه های جدی داشته اند و ما برای موضوع حجاب، حتما برنامه های جدی را دنبال می کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها