کد خبر: 616482
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۰۴:۲۰:۰۰
| |

روایت ظریف از درخواست ترامپ برای ملاقاتش/ امانوئل مکرون گفت ترامپ می‌خواهد شما را ببیند اما من اجازه چنین کاری را نداشتم+ صوت

ظریف با اشاره به درخواست ترامپ برای ملاقات با او گفت: مثلث بنیامین نتانیاهو، مایک پمپئو و جان بولتون خودشان را کشتند تا ترامپ من را نبیند. در دیدار با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، او به من گفت که ترامپ می‌خواهد شما را ببیند اما من اجازه نداشتم.

روایت ظریف از درخواست ترامپ برای ملاقاتش/ امانوئل مکرون گفت ترامپ می‌خواهد شما را ببیند اما من اجازه چنین کاری را نداشتم+ صوت
کد خبر: 616482
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۰۴:۲۰:۰۰

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران، شب گذشته در کلاب‌هاوس حاضر شد.

او در بخشی از صحبت‌هایش درباره درخواست دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای ملاقاتش در اجلاس جی۷ و اینکه او اجازه این دیدار را نداشت نیز صحبت کرد.

ظریف گفت: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در دولت ترامپ، اعتقادی به مذاکره نداشت و دیدگاه ایدئولوژیکی به برجام داشت‌. دونالد ترامپ می‌خواست من را ببیند البته من اجازه نداشتم او را ببینم.

او ادامه داد: مثلث بنیامین نتانیاهو، مایک پمپئو و جان بولتون خودشان را کشتند تا ترامپ من را نبیند. در دیدار با امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه، او به من گفت که ترامپ می‌خواهد شما را ببیند اما من اجازه نداشتم.

وزیر خارجه پیشین کشورمان در بخشی دیگر ازی صحبت‌هایش گفت: یکی از سناتورهای نزدیک به ترامپ، در سفری به نیویورک سراغ من آمد و گفت ترامپ از شما برای حضور در کاخ سفید دعوت کرده وقتی به تهران منتقل کردم و گفتم در صورت عدم موفقیت مجازات را می‌پذیرم اما پیام به مراحل عالی نرسید و در سطوح پایین رد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

    من نمیدانم چرا یه عده باورنمیکونندکه سیاست افراطیون کشورمان درپشت پرده به کا گ ب روسیه وصله وهرجاکه احساس میکند ایران دارد درمسیر درست قدم برمیدارد ازریشه میخشکاند؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها