کد خبر: 617373
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

روزنامه اصولگرا خانواده کشته‌شدگان اعتراضات و هواپیمای اوکراینی را به خط کرد؛ همه دنبال «کاسبی سیاسی»اند!

یک روزنامه اصولگرا اعتراض خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات پاییز و حتی هواپیمای اوکراینی را «کاسبی سیاسی» نامید!

روزنامه اصولگرا خانواده کشته‌شدگان اعتراضات و هواپیمای اوکراینی را به خط کرد؛ همه دنبال «کاسبی سیاسی»اند!
کد خبر: 617373
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه همشهری در گزارشی به بهانه حادثه ایذه، خانواده‌های برخی از کشته‌شدگان حوادث اخیر از جمله مهسا امینی، نیکا شاکرمی، کیان پیرفلک و حتی کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی را به «دروغگویی» و «روایت‌سازی جعلی» متهم کرده و آنان را «کاسبان سیاسی» خوانده است!

این روزنامه در بخشی از این گزارش نوشته است: روایت پدر مهسا امینی از ماجرای جان‌باختن دخترش، یکی از مهم‌ترین نمودهای کاسبی سیاسی است. روایت‌سازی وارونه از نحوه مرگ مهسا، از روایت‌های پدر وی کلید خورد. او در ابتدا ادعا کرد مأموران هنگام دستگیری به سر دخترش ضربه وارد کرده‌اند. با وجود این اما همه بررسی‌ها  نشان می‌داد برخوردی میان مهسا و مأموران صورت نگرفته ‌است. 

همشهری در ادامه نوشته است: حامد اسماعیلیون از دیگر چهره‌هایی است که از خون عزیزان خود، به‌مثابه نردبانی برای گسترش فعالیت‌های سیاسی استفاده کرد. او با روایت‌سازی‌های جعلی از ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی، در ابتدا کوشید اصابت موشک‌های پدافند هوایی به هواپیمای اوکراینی را اقدامی عمدی ازسوی نظام جلوه دهد. این درحالی بود که مقام‌های مسئول با پذیرش اشتباه صورت‌گرفته دراین زمینه و تشکیل پرونده دراین زمینه، نسبت به محاکمه متهمان اقدام کردند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها