کد خبر: 629814
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۴:۳۶:۱۵
| |

ببینید| تغییر سخنان رئیسی درباره پول‌های بلوکه شده ایران بعد از دادن کاغذ به او!

درحالی که رئیسی در پاسخ به سوال یک خبرنگار ژاپنی از مبلغ یک میلیارد دلاری کی گفت که در آن کشور بلوکه شده و توضیح می داد که همه پول های بلوکه شده را پس می گیریم، کاغذی به دست او رسید که پس از خواندن آن سخنان خود را تغییر داد و گفت به ان صورت در کشورهای دیگر پول بلوکه شده نداریم.

ببینید| تغییر سخنان رئیسی درباره پول‌های بلوکه شده ایران بعد از دادن کاغذ به او!
کد خبر: 629814
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۴:۳۶:۱۵

در جریان نشست خبری رئیس جمهور خبرنگار روزنامه آساهی ژاپن درباره پول‌های بلوکه ایران در این کشور سوال کرد. رئیسی هم توضیحاتی درباره این مبلغ یک میلیارد دلاری که در آن کشور بلوکه شده ارائه داد مبنی بر اینکه همه پول‌های بلوکه شده را پس می‌گیریم. پاسخ به سوال این خبرنگار تمام شد و از طرح سوال و پاسخ به یکی دو خبرنگار دیگر هم گذشت که کاغذی به دست رئیس‌جمهور رسید.

بر همین اساس رئیسی پس از خواندن آن کاغذ گفت که موضوعی را باید اصلاح کند و سپس سخنان خود که پیش از این مطرح کرده بود را تغییر داد و گفت که تنها پول‌های بلوکه ایران در کشور کره جنوبی بود که آنها را دریافت کرده‌اند و با چنین شکل و شمایلی ایران پولی در هیچ کشور دیگری ندارد. او در ادامه تاکید کرد که پول‌های دیگر ایران که در برخی کشورها وجود دارد زیر نظر بانک مرکزی اداره می‌شوند و بانک مرکزی به آنها نظارت دارد.

گفتنی است که روز گذشته امیرعبداللهیان گفته بود در هیچ کشوری پول بلوکه شده نداریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها