کد خبر: 629916
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۴۰:۰۰
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

خودرو، خانه و جیب رجایی و باهنر فرقی با مردم عادی نداشت/ بدون نقش بازی کردن جلوی دوربین به میان مردم می‌رفتند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شهیدان رجایی و باهنر، بدون آنکه بخواهند در برابر دوربین‌ها نقش بازی کنند به میان مردم می‌رفتند. مثل مردم زندگی می‌کردند و لباس‌ها، خودروها، خانه‌ها و جیب‌های متفاوت با طبقه عادی مردم نداشتند.

خودرو، خانه و جیب رجایی و باهنر فرقی با مردم عادی نداشت/ بدون نقش بازی کردن جلوی دوربین به میان مردم می‌رفتند
کد خبر: 629916
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۴۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی در سالگرد ترور شهید رجایی و باهنر آنان را منتخبان واقعی مردم خواند.

به گزارش جمهوری اسلامی، شهیدان رجائی و باهنر، بدون آنکه بخواهند در برابر دوربین‌ها نقش بازی کنند به میان مردم می‌رفتند و مستقیماً از واقعیت‌های زندگی و نیازهای آنها باخبر می‌شدند. مثل مردم زندگی می‌کردند و لباس‌ها، خودروها، خانه‌ها و جیب‌های متفاوت با طبقه عادی مردم نداشتند. به همین دلیل بود که حرف مردم را می‌فهمیدند و به نفع آنها کار می‌کردند.

جمهوری اسلامی سپس نوشته است: رجائی و باهنر هرگز به مردم دروغ نگفتند و صداقت در سرتاسر زندگی آنها در هر مسئولیتی که بودند، حرف اول را می‌زد. آنها نیازی به دروغ گفتن نداشتند، زیرا منتخب واقعی مردم بودند و مردم به خاطر اینکه آنها را از خود می‌دانستند به آنها اعتماد داشتند. این ویژگی باعث شد خدمت به کشور، مردم و نظام از نظر رجائی و باهنر از جنس شعار نباشد، نه شعار انتخاباتی و نه شعار سرگرم‌ سازی. تحت تاثیر ریاست قرار نگرفتن را باید میراث جاودان رجائی و باهنر بدانیم. حق این دو شهید والامقام را فقط کسانی می‌توانند ادا کنند که این میراث گران‌سنگ ولی فراموش ‌شده را احیاء کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها