کد خبر: 630087
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

این سه دولت از ابتدای انقلاب تا به امروز خوش‌شانس‌ترین دولت‌ها بودند!

روزنامه هم میهن خوش‌شانس‌ترین دولت‌ها در جمهوری اسلامی را معرفی کرده است.

این سه دولت از ابتدای انقلاب تا به امروز خوش‌شانس‌ترین دولت‌ها بودند!
کد خبر: 630087
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه هم میهن خوش شانس ترین دولت ها در جمهوری اسلامی را معرفی کرده و وجه اشتراک بین آنها را تشریح کرده است.

به گزارش هم میهن، اگر بخواهیم در میان دولت‌های پس از انقلاب، خوش‌شانس‌ترین دولت را نام بریم، یکی دولت اول آقای هاشمی است و دیگری دولت آقای رئیسی. البته، دولت احمدی‌نژاد هم از حیث دیگری خوش‌شانس بود. دو دولت اول از حیث حمایت دربست تمام قوای حکومتی از آنان و نیز در اختیار داشتن همه‌ رسانه‌ها و محدودیت منتقدان خوش‌شانس بودند. البته، شاید چنین وصفی به‌نوعی بدشانسی هم باشد، چون این یکدستی‌ها در بلندمدت و حتی کوتاه‌مدت نیز موجب ناکارآمدی می‌شود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: البته، تنش‌های بیش از اندازه هم اصلاً خوب نیست، ولی فقدان مخالف و منتقد یک عارضه سیاسی است. در هر حال، برای این دولت موانع خدمت مفقود است و هیچ توجیهی در عدم تحقق وعده‌ها پذیرفتنی نیست. تمامی قوا و رسانه‌های رسمی دربست در اختیار این دولت هستند، نه‌تنها نقدی نمی‌کنند، بلکه در دستاوردسازی هم مشارکت فعال دارند. اتفاقاً یکی از علل رأی ندادن برخی از مردم این بود که می‌دیدند رأی دادن آنان موجب شکاف و سپس ناکارآمدی درون ساختار قدرت می‌شود، لذا گفتند بگذار همه یکدست شوند، شاید گرهی باز شود؛ اتفاقی که با گذشت دو سال رخ نداده است و چنان‌که در بیانات دیروز رهبری هم عنوان شد، بهبود شرایط برای مردم ملموس نیست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

    دولت هاشمی که با رهبري در یک راستا عمل میکردند ، دولت محمود هم که نظرش به نظر رهبر نزدیک تر بود دولت رییسی هم که نیازی به توضیح نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها