کد خبر: 649968
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۱۲:۴۹:۵۳
| |

رئیس قوه قضاییه:

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند؛ ما هم باید پای مردم بایستیم

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم ما بحق پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب ایستادگی کرده‌اند و این امر، وظیفه ما مسئولان و کارگزاران را مضاعف می‌کند؛ همانطور که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند ما هم باید پای مردم بایستیم.

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند؛ ما هم باید پای مردم بایستیم
کد خبر: 649968
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۱۲:۴۹:۵۳

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا امروز دوشنبه (۹ بهمن) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است و این انقلاب به یک نقطه عطف در تاریخ تبدیل شد و همه اندیشمندان در سراسر جهان را به فکر فرو برد که چگونه یک شخصیت روحانی به پشتوانه مردمی توانست بر یک رژیم مستظهر به حمایت مستکبران، غلبه کند. انقلاب اسلامی ما یک روح جدیدی بر جهان دمید و در میان خواص و عوام، فهم عمیق‌تری را نسبت به مفهوم امامت و امت ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از اظهارات اژه ای را در ادامه می خوانید:

 

  • مردم ما بحق پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب ایستادگی کرده‌اند و این امر، وظیفه ما مسئولان و کارگزاران را مضاعف می‌کند؛ همانطور که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند ما هم باید پای مردم بایستیم و برای رفع مسائل و مشکلات آنان، اقدامات مجدانه انجام دهیم و درصدد رفع القائات و شبهاتی برآییم که شیطان‌صفتان می‌آفرینند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها