کد خبر: 656721
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ۱۱:۱۰:۲۸
| |

هشدار امام جمعه قم نسبت به تفرقه‌افکنی: باید دست‌های تفرقه‌افکن را قطع کنیم

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی گفت: امروز دست‌های کثیف زیادی برای اختلاف‌افکنی در جامعه اسلامی دراز شده است. باید با توان و قدرتی که در ماه رمضان پیدا کردید، این دست‌های آلوده و تفرقه‌افکن را قطع کنید.

هشدار امام جمعه قم نسبت به تفرقه‌افکنی: باید دست‌های تفرقه‌افکن را قطع کنیم
کد خبر: 656721
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ۱۱:۱۰:۲۸

آیت الله سید محمد سعیدی خطیب نماز عید فطر در قم با بیان اینکه امروز دست‌های کثیف زیادی برای اختلاف‌افکنی در جامعه اسلامی دراز شده است گفت: باید با توان و قدرتی که در ماه رمضان پیدا کردید، این دست‌های آلوده و تفرقه‌افکن را قطع کنید.

به گزارش ایرنا، سید محمد سعیدی افزود: به برکت روزه ماه مبارک رمضان به تقوای خاصی در این ضیافت الهی نائل شدید، این دستاورد مهم رمضانیه را به شدت مراقبت و محافظت کنید.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت با بیان اینکه عید فطر رابطه تنگاتنگی با وجود نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) دارد خاطرنشان کرد: اگر در روز عید فطر اُمت پیامبر اکرم نسبت به پیشوای عظیم‌الشان و رهبر معظم‌الهی کار و حرکت شایسته‌ای انجام دهند، آن وقت این عید یک عید واقعی محمدی خواهد شد.

سعیدی یادآور شد: مهمترین چیزی که پیامبر از امت اسلامی مطالبه می‌کند، حفظ وحدت است.

وی افزود: همان گونه که خداوند این امت اسلامی را به عنوان برادران یکدیگر قرار داد، این انسجام و وحدت اسلامی آن قدر مهم و اثر بخش است که در پرتو آن می‌توان به همه هدف‌های خود در جامعه رسید.

سعیدی تصریح کرد: اگر از ناحیه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی این حکم‌ الهی انجام می‌شد، هرگز مظلومان فلسطین و غزه به این مصیبت‌ها، ظلم و جنایت‌ها گرفتار نمی‌شدند و هرگر سرزمین‌هایشان غصب نمی‌شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: عید فطر برای مسلمانان آگاه و هوشیار می‌تواند شروع دوباره زندگی معنوی باشد.

سعیدی اضافه کرد: مثل بهار که برای طبیعت، زندگی جدیدی به همراه می‌آورد، عید فطر نیز نوید زندگی جدید معنوی را به همراه دارد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: اکنون که ضیافت‌الهی به پایان رسیده، عید فطر شروع سال جدیدی است، انسان می‌تواند با بهره‌گیری از دستاوردهای ماه رمضان صراط مستقیم الهی را پیش بگیرد و از کج راهه‌ها بپرهیزد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها