کد خبر: 226072
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

حمید نعمت‌الله، کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

«شعله‌ور» نیاز داشت در سرزمینی اسطوره‌ای مثل سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شود/ نگران چگونگی فروش فیلم «شعله‌ور» هستم/ مردم سیستان و بلوچستان جذاب و بافرهنگ هستند

حمید نعمت‌الله کارگردان سینما گفت: «همیشه هر فیلمی که می‌سازم برای فروشش نگرانی دارم. راجع به فیلم «شعله‌ور» بیش از فیلم‌های دیگر، نگران هستم.»

«شعله‌ور» نیاز داشت در سرزمینی اسطوره‌ای مثل سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شود/ نگران چگونگی فروش فیلم «شعله‌ور» هستم/ مردم سیستان و بلوچستان جذاب و بافرهنگ هستند
کد خبر: 226072
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید نعمت‌الله کارگردان سینما، فیلم «شعله‌ور» آخرین ساخته خود را روی پرده دارد. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. نعمت‌الله فیلمهای «رگ خواب»، «بوتیک» و «آرایش غلیظ» را نیز در کارنامه دارد.

حمید نعمت الله درباره شرایط تولید فیلم «شعله ور» به اعتمادآنلاین گفت: « قرار بود اول شعله‌ور را بسازم بعد رگ خواب را، اما سال گذشته بخش زیادی از کار فیلم سینمایی «شعله‌ور» مانده بود و مطمئن بودم که به جشنواره سی و پنجم نمی‌رسد به همین دلیل کار ساخت «رگ خواب» را شروع کردم .»

نعمت‌الله درباره داستان فیلم «شعله ور» و چگونگی شکل‌گیری آن گفت: «خیلی سال پیش مصاحبه‌ای از مرد غواصی که جنازه‌ افرادی که غرق‌شده را در می‌آورد، خوانده بودم آن مصاحبه خیلی روی من تاثیر داشت. ساخت فیلم «شعله ور» این‌گونه برای من جدی‌تر شد.»

نعمت ا‌له درباره فیلمبرداری «شعله ور» و شرایطی که در سیستان و بلوچستان حاکم بود گفت: «قصه فیلم شعله‌ور به گونه‌ای بود که نیازهایش در سیستان و بلوچستان برآورده می‌شد. بحث دریا و اینکه کسی در آنجا دچار حادثه شود برای من اهمیت زیادی داشت. غیر از این مضمون فیلم به این نیاز داشت که در سرزمینی اسطوره‌ای مثل سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شود. همچنین این نوع فیلمسازی برای من خیلی جذاب است و خیلی دوست دارم اینکه در جاهای هیجان‌انگیز حضور داشته باشم. مردم سیستان و بلوچستان جذاب هستند و خیلی بافرهنگ و سخاوتمند هستند. آنها در زمان فیلمبرداری در یکی از بازار‌های شهر به خوبی با ما همکاری کردند و از این لحاظ حرفه‌ای بودند.»

کارگردان «شعله ور» درباره اکران و فروش این فیلم در گیشه گفت: «هر فیلمی که می‌سازم برای فروشش نگرانی دارم. راجع به این فیلم بیش از فیلم‌های دیگر، نگرانی دارم. همیشه برای فیلم‌هایم محاسبه‌هایی داشتم که در جدول فروش کجا قرار می‌گیرند ولی درباره شعله ور فعلا نمی‌دانم چطور می‌شود و برای من مجهول است ولی امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها