کد خبر: 243038
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۷:۵۴:۰۰
| |

بررسی فرهنگ شنیداری و ذائقه موسیقایی مردم در تلویزیون

شاهین فرهت و محسن الهامیان با حضور رضا مهدوی در شبکه چهار سیما، به بررسی فرهنگ شنیداری و ذائقه موسیقایی می‌پردازند.

بررسی فرهنگ شنیداری و ذائقه موسیقایی مردم در تلویزیون
کد خبر: 243038
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۷:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شب موسیقی برنامه شبانگاهی «شب‌های هنر» امشب، یکشنبه 13 آبان به «فرهنگ شنیداری و ذائقه موسیقایی» می‌پردازد. در این برنامه رضا مهدوی (مجری- کارشناس) میزبان شاهین فرهت و محسن الهامیان می‌شود.

از جمله مباحثی که فرهت و الهامیان به آن پاسخ می‌دهند عبارت است از؛ فرهنگ شنیداری هر ملت تحت تأثیر چه عواملی است؟ آیا تولیدات موسیقایی پاسخگوی ذائقه شنیداری مردم هستند؟ روند انتشار آلبوم‌ها و مجوزها، میزان نقش رسانه ملی در فرهنگ موسیقایی و شنیداری، استانداردها و شاخص‌های کیفیت آثار هنری در عرصه موسیقی و....

علاوه بر صحبت‌ها و نظرات این دو مهمان، مخاطبان نظر حمیدرضا دیبازر (استاد دانشگاه، آهنگساز و محقق موسیقی) و فرید حامدی (طراح پوستر و طراح جلد حدود 300 آلبوم موسیقی و مشاور فرهنگی سازمان ملل در سال 2012) را در خصوص موضوع برنامه می‌شنوند.

پخش قطعه «دماوند» و قطعه «گلدوزی» با آهنگسازی محسن الهامیان به خوانندگی پرواز همای به عنوان آیتم ناشنیده هفته، قطعه دونوازی سه‌تار مرحوم ذوالفنون و تنبک مرتضی اعیان و آیتم «چهل سالگی» از دیگر بخش‌های برنامه «شب موسیقی» است.

«شب‌های هنر» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 ، هر شب با یک تیم تهیه و اجرا به سراغ تئاتر، موسیقی، شعر، کتاب و سینما می‌رود و از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها