کد خبر: 247506
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

همایون ارشادی بازیگر سینما در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

«سرو زیر آب» پروژه بسیار سختی بود/ «سرو زیر آب» درباره حساس‌ترین روابط انسانی حرف می‌زند/ در « سرو زیر آب» همه دچار یک درد مشترک هستند

همایون ارشادی بازیگر فیلم فیلم «سرو زیر آب» گفت: «این فیلم در ژانر جنگ قرار می‌گیرد. اما شما هیچ نشانه‌ای از جنگ نمی‌بینید. تمام اتفاقات حول محور جنگ است اما باشه آهنگر در این فیلم به دنبال چیز دیگری بود. شاید بتوان گفت که نقطه عطف فیلم روابط انسانی در شرایط پیچیده است»

«سرو زیر آب» پروژه بسیار سختی بود/ «سرو زیر آب» درباره حساس‌ترین روابط انسانی حرف می‌زند/ در « سرو زیر آب» همه دچار یک درد مشترک هستند
کد خبر: 247506
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همایون ارشادی در درام ژانر جنگ ساخته محمد علی باشه آهنگر نقش آفرینی کرده است. او درباره دغدغه‌های باشه آهنگر و موضوعی که در فیلمنامه مد نظرش بوده صحبت می‌کند. او از گمگشتگی افراد و مفقود شدن آنها و دوریشان از خانواده‌هایشان می‌گوید. او می‌گوید در این فیلم شیعه، سنی و مسیحی هیچ تفاوتی با هم ندارند.

همایون ارشادی بازیگر فیلم «سرو زیر آب» درباره نقشش در این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: «این فیلم در ژانر جنگ قرار می‌گیرد. اما شما هیچ نشانه‌ای از جنگ نمی‌بینید. تمام اتفاقات حول محور جنگ است اما باشه آهنگر در این فیلم به دنبال چیز دیگری بود. شاید بتوان گفت که نقطه عطف فیلم روابط انسانی در شرایط پیچیده است.»

ارشادی ادامه داد: «اگر آثار باشه آهنگر را دنبال کرده باشید به راحتی متوجه می‌شوید که ادمها و روابط آنها برایش در الویت قرار دارد. در « سرو زیر آب» خبری از مذهب و جنگ نیست. اینجا همه درگیر چیز دیگری می شوند. در این فیلم انسانها از مذاهب مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند. در این اثر سنی، شیعه، کلیمی یا مسیحی فرقی با هم ندارند و همه دچار یک درد مشترک هستند.»

بازیگر فیلم «سرو زیر آب» درباره فیلمنامه این اثر گفت: «ما در این فیلمنامه با یک کلمه خاص در ارتباط هستیم. و آن هم عدم حضور انسانها در یک شرایط حساس است. افرادی که مفقود هستند یا به دلیلی خاص در کنار خانواده هایشان نیستند. قطعا حس دوری و گمشدگی یک عزیز برای هر خانواده‌ای سخت است. از این منظر این فیلم برای من ارزشمند است.»

بازیگر «طعم گیلاس» درباره نوع فیلمسازی محمد علی باشه آهنگر و همکاری با او گفت:‌«عموما فیلم‌هایی که محمد علی باشه آهنگر می‌سازد چیزی در حدود 120 تا 130 دقیقه است. اما مثل اینکه برای جشنواره فیلم فجر سکانسهایی از فیلم را حذف کرده بودند که این موضوع آهنگر را به شدت ناراحت کرد. می‌توانم به جرات بگویم که پروژه بسیار سختی بود. بازیگران مجربی در این پروژه حضور داشتند. یادم است که آقای زرین دست در حین فیلمبرداری فیلم گفتند که «سرو زیر آب» سخترین پروژه کاری دوران کاری او بوده است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها