کد خبر: 248543
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۳:۱۳:۰۰
| |

مهر پیگیری کرد؛

محمدمهدی حیدریان رئیس فرهنگستان هنر می‌شود؟

محمدمهدی حیدریان گزینه اصلی ریاست کارگروه سینمایی فرهنگستان هنر در دور تازه فعالیت است.

محمدمهدی حیدریان رئیس فرهنگستان هنر می‌شود؟
کد خبر: 248543
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدمهدی حیدریان رئیس سابق سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به‌واسطه اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هدایت این سازمان را به حسین انتظامی واگذار کرد، به گزینه اصلی ریاست کارگروه سینمایی فرهنگستان هنر تبدیل شده است.

علیرضا اسماعیلی سرپرست جدید فرهنگستان هنر که از شهریورماه امسال و پس از علی معلم دامغانی سکان‌دار این نهاد فرهنگی شده است، از همان ابتدای حضور در این سمت احیای کارگروه‌های هنری فرهنگستان را در دستور کار خود قرار داده است که تا امروز در حوزه‌هایی مانند «تجسمی»، «معماری و شهرسازی»، «موسیقی»، «نمایش و ادبیات نمایشی» و «هنرهای سنتی» رئیس و اعضای این کارگروه‌ها به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند.

کارگروه سینمایی را می‌توان یکی از مهمترین کارگروهای هنری فرهنگستان در دور تازه فعالیت دانست که هنوز اعضای آن معرفی نشده‌اند اما بنابر خبرهای رسیده محمدمهدی حیدریان گزینه اصلی اسماعیلی برای هدایت این کارگروه محسوب می‌شود.

محمدمهدی حیدریان پیش از این و در سال‌های ابتدایی دهه 80 تجربه همکاری با فرهنگستان هنر در مقام «معاون هنری» جهت سامان‌دهی امور سینمایی، نمایشی و موسیقایی را داشت که سال های بعد از این سمت استعفا کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها