کد خبر: 267284
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس:

فضای مطبوعاتی قبل از انقلاب قابل قیاس با امروز نیست/ فضای رسانه‌ای جمهوری اسلامی پیشرفت چشمگیری داشته است

محمد حسین فرهنگی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ایران بعد از انقلاب همیشه در حال توسعه بوده و حتی این توسعه با وجود تهدید و تحریم متوقف نشده است و فضای مطبوعاتی دوران قبل از انقلاب با بعد از انقلاب قابل قیاس نیست.

فضای مطبوعاتی قبل از انقلاب قابل قیاس با امروز نیست/ فضای رسانه‌ای جمهوری اسلامی پیشرفت چشمگیری داشته است
کد خبر: 267284
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۰۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسین فرهنگی با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولات همه جانبه‌ای در فرایندهای مختلف بودیم، گفت: در حوزه فناوری، هسته‌ای، نظامی، توسعه صنعتی، توسعه کشاورزی، توزیع عادلانه خدمات در سطح کشور به ویژه مناطق محروم، روستایی و کمتر توسعه یافته پیشرفت‌های بسیاری داشتیم.


بعد از انقلاب در هیچ حوزه‌ای توقف نداشتیم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: بعد از انقلاب در هیچ حوزه‌ای توقف نداشتیم بلکه همیشه در حال توسعه هستیم و این در حالی بوده که تهدیدات بسیاری در این 40 سال، انقلاب را تحت فشار قرار می‌داد. این تهدیدات شامل 8 سال جنگ و مسائل مربوط به فشارهای سیاسی و محاصره‌های اقتصادی بوده است.

شرایط آموزشی کشور بعد از انقلاب کاملا تغییر کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اتفاقات بسیاری رخ داده است تصریح کرد: فضای مطبوعاتی دوران قبل از انقلاب با بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و شرایط علمی آموزشی کاملا تغییر کرده است و از طرف دیگر فضاهایی که در رسانه‌های ایران وجود دارد و توسعه‌هایی که در آن ایجاد شده هرگز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

قبل از انقلاب تنها 2 شبکه تلویزیونی و در ساعات محدود فعال بود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از انقلاب تنها 2 شبکه تلویزیونی داشتیم و آن هم در ساعات محدودی فعال بود اما اکنون در صدا و سیما ده‌ها شبکه ملی و استانی وجود دارد که فعال هستند و بسیاری از آنها نیز شبانه روزی است.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها