کد خبر: 274689
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۴:۱۷:۰۰
| |

واکنش هنرمندان به درگذشت خشایار الوند چه بود؟

درگذشت خشایار الوند نویسنده سریال‌های پرمخاطب «پایتخت» و «شب‌های برره» جامعه هنری را در اندوه بزرگی فرو برد و هنرمندان با انتشار پست‌هایی درگذشت این فیلمنامه نویس کشورمان را تسلیت گفتند.

واکنش هنرمندان به درگذشت خشایار الوند چه بود؟
کد خبر: 274689
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۴:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ احسان علیخانی با انتشار تصویری از پیامی که خشایار الوند برای او فرستاده بود، در اینستاگرام، نوشت: «خشایار الوند رفت، باورم نمیشه، خشایار به همین سادگی رفت، چه دنیای مسخره و خنده‌داری داریم، خشایار، چقدر حرص بد قولی آدم‌ها رو خوردی، دلش بزرگ بود و با معرفت، راحت بخواب رفیق، دلم گرفت داشتم پیامکامونُ میدیدم، به این رسیدم، مُردم برات ..»

احسان علیخانی

ماهور الوند، بازیگر سینمای ایران نیز با انتشار تصویری از خود و عمویش خشایار الوند در اینستاگرام نوشت: «خوشحالم که این آخرین تصویرمه ازت،
ریش خیلی بهت میاد.»

ماهور الوند

مهناز افشار نیز واکنش متفاوتی به درگذشت خشایار الوند نشان داد و از نزدیک شدن به ایام عید و درگذشت دوباره هنرمندان نوشت. مهناز افشار در واکنش به درگذشت خشایار الوند، فیلمنامه‌نویس باسابقه سینما و تلویزیون در اینستاگرام نوشت: «خشایار الوند هم رفت، دوباره نزدیک به عید شد، دوباره یک عزیز رفت، دوباره یک هنرمند، قلبش آروم بود، اما ایستاد. روحش شاد.»

مهناز افشار

رامبد جوان که در سریال تلویزیونی «مسافران» با خشایار الوند همکاری داشته است، در واکنش به خبر درگذشت او در اینستاگرام نوشت: «مطمئنم حالت از این به بعد از همه ما بهتره ولی با غصه نبودنت، رفیق چی کار کنم؟ خدا به خانواده‌ات و به ما صبر بده.»


رامبد جوان

بهرام رادان برای درگذشت خشایار الوند با اندوهی فراوان نوشت: وقت رفتن نبود خشایار....

بهرام رادان

بهروز شعیبی برای درگذشت ناباورانه خشایار الوند نوشت: باورش بسیار سخته ... امروز صبح در کمال ناباوری ... خشایار الوند سفر کرد ...و ما بهت زده ماندیم ...خشایار جان سفر بخیر ...

بهروز شعیبی

شهره سلطانی در اندوه درگذشت خشایار الوند نوشت: قلبم درد گرفت ، خبر دردناکی بود ... تسلیت...

شهره سلطانی

خشایار الوند که نویسنده آثار محبوبی همچون پایتخت، قهوه تلخ، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ... صبح پنج‌شنبه بر اثر حمله قلبی از دنیا رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها