کد خبر: 308533
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۹ ۱۳:۰۹:۴۵
| |

پوستر نمایش کرونوس رونمایی شد

پوستر نمایش «کرونوس» به نویسندگی و کارگردانی «علی صفری» و با طرحی از «امین قنبری» رونمایی شد.

پوستر نمایش کرونوس رونمایی شد
کد خبر: 308533
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۹ ۱۳:۰۹:۴۵

اعتمادآنلاین| ‎حسین منفرد، کوروش شاهونه، میلاد آریافر، ابراهیم ناییج، علیرضا گلدهی، امیرعلی گودرزی و رها حاجی زینل بازیگرانی هستند که در نمایش کرونوس به ایفای نقش خواهند پرداخت.

‎به گزارش اعتمادآنلاین، حسین منفرد، ابراهیم ناییج و میلاد آریافر پیش از سابقه همکاری در دو نمایش "این یک پیپ نیست" و "بی پدر" را در کارنامه دارد، کوروش شاهونه نیز علاوه بر همکاری با این بازیگران در نمایش بی پدر به تازگی نمایش "چاروسی" را روی صحنه داشته است.

‎علیرضا گلدهی دیگر بازیگر این نمایش نیز علاوه بر حضور در نمایش بی پدر در نمایش "در بارانداز" همبازی حسین منفرد بوده و امیرعلی گودرزی به تازگی نمایش شکستگی را روی صحنه داشته است.

عکس1

‎همچنین رها حاجی زینل تنها بازیگر دختر این نمایش در آثاری همچون آشویتس زنان، هجوم، مربع و آثار سینمایی همچون خفه گی به ایفای نقش پرداخته است.

‎کرونوس روایتی از پیچیدگی زمان و تلاش انسان برای بقا در سال 3 هزار میلادی است، این نمایش تجربه تازه صفری پس از آثاری همچون آشویتس زنان، هجوم، آخرین نبرد و مربع به عنوان نویسنده و کارگردان است.

‎این نمایش 19 خرداد ماه تا 19 تیر ماه سال جاری در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت، علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها