کد خبر: 322686
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۰:۵۵:۳۶
| |

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «الوند»

مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «الوند» تا سوم مردادماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «الوند»
کد خبر: 322686
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۰:۵۵:۳۶

اعتمادآنلاین| حسن گوهرپور، دبیر جایزه ادبی «الوند»، با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال کتاب به این جایزه تا پایان هفته جاری، گفت: با توجه به این‌که دوشنبه (31 تیرماه) مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «الوند» (در دو بخش کتاب سال «الوند» و کتاب برگزیده به انتخاب انجمن علمی نقد ادبی ایران) پایان می‌یابد، این زمان با تصمیم دبیرخانه، تا پایان هفته، یعنی پنجشنبه، سوم مرداد تمدید شد.

او درباره داوری آثار هم گفت: داوران جایزه انتخاب شده‌اند و به محض پایان یافتن زمان مقرر ارسال کتاب‌، این آثار به داوران تحویل داده خواهد شد و شعرها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر جایزه «الوند» اظهار کرد: داوران جایزه تجمیعی از شاعران پیشکسوت و جوان هستند و سعی بر این بوده افرادی انتخاب شوند که بر تمام قالب‌های شعری تسلط داشته باشند.

گوهرپور در ادامه با اشاره به بخش «کتاب برگزیده انجمن علمی نقد ادبی ایران» در جایزه ادبی «الوند» گفت: داورهای انجمن توسط گروهی با مدیریت دکتر ابراهیم خدایار رئیس انجمن انتخاب خواهند شد و آثار در آن جمع بررسی و به دبیرخانه جایزه اعلام خواهد شد. داوری‌ها در انجمن به صورت کاملاً مستقل انجام خواهد گرفت.

او افزود: یکی از تفاوت‌های این دوره با دوره نخست در این است که جایزه ادبی «الوند» یک بخش استانی هم برای شاعران استان همدان در نظر گرفته و کمیته‌ای کار اعلام فراخوان تا انتخاب داوران را بر عهده دارد.

جایزه «ادبی» الوند پایان اردیبهشت‌ماه اعلام فراخوان کرد و مهلت ارسال اثر تا پایان تیرماه بود که تا سوم مرداد تمدید شده است. دبیرخانه این جایزه در تهران است و محل برگزاری جایزه در همدان خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها