کد خبر: 403780
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۰:۲۰:۵۹
| |

حضور معاون وزیر بهداشت در «کوی سلامت»

ویژه‌برنامه «کوی سلامت» با محوریت پاسداشت مدافعان سلامت امشب با حضور ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

حضور معاون وزیر بهداشت در «کوی سلامت»
کد خبر: 403780
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۰:۲۰:۵۹

اعتمادآنلاین| مهدی ذاکری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کوی سلامت» با اشاره به تولید و پخش این برنامه بیان کرد: برنامه «کوی سلامت» حول محور سلامت و معنویت و به منظور تقدیر از عوامل و دست اندرکارانی که در مبارزه با بیماری کرونا زحمت کشیدند اعم از کادر درمانی، پزشکی، تکنیسین ها و پرسنل خدماتی بیمارستان‌ها تولید و پخش می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون پنج قسمت از برنامه «کوی سلامت» با اجرای داریوش ارجمند و سید مهدی تحویلدار از شبکه دوم سیما پخش شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز هر شب رأس ساعت 23:30 به مدت 35 دقیقه با حمایت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کوی سلامت» با اشاره به اینکه این برنامه با حضور مهمانان مختلف از جمله مدیران عالی رتبه وزارت بهداشت، پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌ها و خانواده شهدای سلامت تولید می‌شود، اظهار کرد: مهمانان این برنامه توسط روابط عمومی وزارت بهداشت که با بیمارستان های درمانگر بیماران کرونایی سراسر کشور در ارتباط هستند به ما معرفی می شوند.

ویژه برنامه «کوی سلامت» روز جمعه به مناسبت میلاد امام حسن(ع) با حضور ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها