کد خبر: 411573
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مکزیک| تشکیل صندوق اورژانس مکزیکی‌های بزرگ هالیوود برای کمک به هموطنانشان

«سیفونوفورو» از فیلمسازان و بازیگران مختلف تشکیل شده و هدفش همکاری با آکادمی هنرها و علوم مکزیک است تا بتواند به افرادی کمک کند که هر روز با تلاش‌های خود باعث می‌شوند ایده‌ها تبدیل به تصاویر بشوند.

مکزیک| تشکیل صندوق اورژانس مکزیکی‌های بزرگ هالیوود برای کمک به هموطنانشان
کد خبر: 411573
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- گی‌یرمو دل‌تورو، آلفونسو کوارون، سلما هایک و الخاندرو جی. اینیاریتو از جمله نام‌هایی هستند که با «سیفونوفورو» که یک صندوق اورژانسی سمعی‌بصری است همراه شده‌اند تا بتوانند به مقابله با چالش‌هایی بروند که کارکنان فیلم مکزیک با آن‌ها مواجه هستند.

به گفته آکادمی هنرها و علوم مکزیک، بیش از 30هزار خانواده منبع درآمد خود را از دست داده‌اند و با توجه به اینکه عدم اطمینان بازگشت به کار هنوز سر جای خود باقی مانده، «آسیب‌پذیرترین همکاران این حوزه نمی‌توانند به صبر کردن ادامه بدهند».

اینیاریتو در کنفرانسی که برای راه‌اندازی این ابتکار برگزار شد، گفت: «آن دسته از ماهایی که فیلم می‌سازیم گروهی شکننده هستیم و خیلی‌ها کارهایی معمولی انجام می‌دهند که در ظرافت و سال‌ها آماده‌سازی و یادگیری خود خارق‌العاده هستند. این توقفی که تجربه می‌کنیم این گروه از افراد که تمام سازندگان سینما هستند را به خطر می‌اندازد».

کنفرانس سیفورونو

سیفونوفورو از فیلمسازان و بازیگران مختلف تشکیل شده و هدفش همکاری با آکادمی هنرها و علوم مکزیک است تا بتواند به افرادی کمک کند که هر روز با تلاش‌های خود باعث می‌شوند ایده‌ها تبدیل به تصاویر بشوند.

کارکنانی که پایین‌تر از یک درجه درآمدی تعیین شده هستند می‌توانند درخواست کنند تا یک پرداخت حدود 878 دلاری از صندوق دریافت کنند که به هر کس فقط یک بار تعلق می‌گیرد. افراد می‌توانند درخواست خود را از طریق وبسایت سیفونوفورو ثبت کنند و هر مورد به صورت انفرادی بررسی می‌شود.

کارکنان صنعت فیلم و سینمای مکزیک دو ماه دیگر یا تا زمان به اتمام رسیدن منابع اختصاص یافته فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند. وبسایت صندوق همچنین کمک‌های مردمی قبول می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها