کد خبر: 417835
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۳:۳۸:۲۵
| |

علی سرتیپی:

شورای صنفی نمایش در برنامه اکران فیلم‌های جدید تجدیدنظر کند

یک پخش‌کننده سینما تاکید کرد: شورای صنفی نمایش در برنامه اکران فیلم‌های جدید باید تجدیدنظر کند.

شورای صنفی نمایش در برنامه اکران فیلم‌های جدید تجدیدنظر کند
کد خبر: 417835
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۳:۳۸:۲۵

اعتمادآنلاین| علی سرتیپی که پخش فیلم «شنای پروانه» و نیز مدیریت پردیس سینمایی کوروش را برعهده دارد، درباره وضعیت فروش فیلم‌ها و آمار مخاطبان سینماها گفت: با افزایش آمار مبتلایان به کرونا قاعدتا وضع سینماها مناسب نیست، درحالی که در روزهای ابتدایی بازگشایی شرایط بهتر بود.

الان هم گاهی توصیه‌هایی برای نرفتن به سینماها گفته می‌شود اما واقعیت این است که سینما با توجه به فاصله‌گذاری و پروتکل‌هایی که در آن رعایت می‌شود نسبت به خیلی از مکان‌های دیگر امن‌تر است. با این وجود نمی‌توان مردم را مجبور یا حتی تشویق کرد تا به سینما بروند، چون شرایط خیلی سخت است.

او با اشاره به انصراف سازندگان یکی از فیلم‌هایی که قرار بود از 25 تیر اکران شوند (پیشی‌میشی) افزود:‌ با توجه به فضای عمومی جامعه به نظرم اکران فیلم‌های جدید برای صاحبان فیلم‌ها هم مناسب نیست و شورای صنفی نمایش باید در جلسه آینده خود، با این شرایط خاص کشور در برنامه اعلام شده بازنگری کند، چون باید برای بهتر شدن اوضاع صبر کنیم تا آمارهای مربوط به کرونا پایین بیاد ولی این اتفاق با سرعت رخ نمی‌دهد.

سرتیپی همچنین آمار فروش و حضور مخاطب در پردیس سینمایی کورش را کمتر از یک چهارم گذشته عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، طبق تصمیم شورای صنفی نمایش قرار است از 25 تیر سه فیلم «زن‌ها فرشته‌اند 2» آرش معیریان، «آنجا همان ساعت» سیروس الوند و «پیشی‌میشی» حسین قناعت اکران شوند که فعلا فیلم «پیشی‌میشی» انصراف داده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها