کد خبر: 432553
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شان پن به پروژه‌های فیلم و تلویزیون تست پولی کووید-19 ارائه می‌دهد

شان پن قصد دارد با ارائه خدمات تست کرونا به موسسات تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی، به آغاز فعالیت‌های این کمپانی‌ها شتاب بخشد.

شان پن به پروژه‌های فیلم و تلویزیون تست پولی کووید-19 ارائه می‌دهد
کد خبر: 432553
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت - شان پن قصد دارد با ارائه خدمات تست کرونا به موسسات تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی، به آغاز فعالیت‌های این کمپانی‌ها شتاب بخشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، شرکت غیرانتفاعی «تلاش کمک سازماندهی‌شده اجتماعی» یا CORE‌ متعلق به شان پن و آن لی در اوایل دوران پاندمی کووید-19 به سرعت در راستای فراهم کردن تست رایگان کروناویروس برای لس‌انجلس وارد عمل شد. حالا این سازمان قصد دارد به پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی امکان تست خصوصی و پولی ارائه دهد.

این سازمان اعلام کرده که 100 درصد از منافع خالص به‌دست‌آمده از این سرویس جدید به سازمان برگردانده می‌شود تا برای کمک به حمایت از برنامه‌های تست رایگان مردمِ در معرض ریسک و کم‌درآمد استفاده شود.

پروژه‌های تولید در لس‌آنجلس اول از همه به این سرویس دسترسی پیدا می‌کنند، هرچند CORE قصد دارد ارائه خدمات خود را به دیگر مراکز ساخت پروژه‌های بزرگ آمریکا هم گسترش دهد.

این سازمان سرویس جدید خود را در حالی عرضه کرده که پروژه‌های بسیاری بعد از ماه‌ها قرنطینه به خاطر پاندمی، حالا دارند کارشان را آغاز می‌کنند. به گفته این سازمان، از همین ابتدای کار «مدرسه فیلم ای‌اف‌آی» انجام تست کرونا را برای سر صحنه‌های فیلمبرداری خود سفارش داده و همچنین مشغول مذاکره با چند پروژه فیلم و تلویزیونی لس‌آنجلسی دیگر است.

پن در بیانیه‌ای گفته است: «ما مشتاقیم تست خصوصی را به پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ارائه دهیم تا نه تنها هزینه برنامه‌های اصلی CORE را که به جوامع محلی آسیب‌پذیر و محروم کمک می‌کند تامین کنیم، بلکه اقتصاد کالیفرنیا را تقویت کنیم؛ وقتی شرکت‌های تولید بتوانند با ایمنی پروژه‌های خود را با تست مداوم ادامه بدهند، هزاران شغل فیلم و تلویزیون به لس‌آنجلس بازمی‌گردد و این یک گام حیاتی برای بازگرداندن زندگی به شهر است.»

تا امروز سازمان CORE بیش از یک و نیم میلیون تست رایگان انجام داده است. انجام آزمایش‌های کرونا به صورت پولی هم به این سازمان اجازه می‌دهد هزینه فعالیت‌هایش را تامین کند و آنها را گسترش دهد. طبق برنامه‌های این سازمان، تست کردن با خدمات مکمل از جمله ردیابی افراد مبتلا همراه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها