کد خبر: 463432
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۹:۱۱:۵۲
| |

عادل تبریزی، کارگردان فیلم «گیج‌گاه»، در پاسخ به اعتمادآنلاین:

گفتم اگر جمشید هاشم‌پور در فیلم بازی نکند، فیلمنامه را بایگانی می‌کنم/ حامد بهداد سند معنوی فیلم شد

عادل تبریزی، کارگردان فیلم «گیج‌گاه»، در نشست خبری این فیلم در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد که جمشید هاشم‌پور و حامد بهداد این قول را داده بودند که در این اثر بازی کنند.

گفتم اگر جمشید هاشم‌پور در فیلم بازی نکند، فیلمنامه را بایگانی می‌کنم/ حامد بهداد سند معنوی فیلم شد
کد خبر: 463432
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۹:۱۱:۵۲

اعتمادآنلاین| دومین فیلم هفتمین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی بود که عصر امروز، شنبه 18 بهمن، در سالن برج میلاد به نمایش گذاشته شد.

تبریزی پیش از این گفته بود که اگر جمشید هاشم‌پور در این فیلم بازی نمی‌کرد، آن را نمی‌ساخت. این کارگردان در پاسخ به پرسش اعتمادآنلاین درباره اینکه آیا ممانعتی از سوی هاشم‌پور برای ایفای نقش در این فیلم وجود داشت یا نه، گفت: «وقتی «گیج‌گاه» در حد ایده اولیه بود، با خودم عهد بستم و به ارسلان امیری (یکی دیگر از نویسندگان فیلمنامه) هم گفتم که اگر جمشید هاشم‌پور در فیلم بازی نکند، این فیلمنامه را بایگانی یا آن را در جایی چاپ کنیم. خدا را شکر وقتی قصه را به جمشید هاشم‌پور گفتم او هم پذیرفت و گفت که شک نکنم.»

او در ادامه به نحوه حضور حامد بهداد در این فیلم اشاره کرد: «ایده اولیه این کار، سر فیلم «هفت‌ماهگی» پیش آمد که در سرویس با حامد بهبود در حال برگشت بودیم، وقتی بهداد ایده‌ام را شنید گفت که اگر فیلمنامه را خوب بنویسی، من هستم. در واقع حامد بهداد سند معنوی فیلم شد. جمشید هاشم‌پور و حامد بهداد این قول را به من دادند که در فیلم بازی کنند.»

تبریزی افزود: «حامد بهداد یک بازیگر هوشمند و اندیشمند است؛ مثلاً وقتی صحبتی درباره سکانس انشا داشتیم، او به خوبی تحلیل می‌کرد. نگار جواهریان نیز قرار بود این فیلم را بازی کند، حتی یک پیش‌تولید هم با علی مصفا آماده کردیم، اما جواهریان به خارج از کشور رفت و درگیر زندگی شخصی شد. دومین گزینه هم باران کوثری بود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها