کد خبر: 498860
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

نگاهی به سوابق بازیگری علی تیموری

علی تیموری از بازیگران محبوب و دوست داشتنی هنرهای نمایشی تئاتر و سینماست. او همچنین از ورزشکاران ترکیبی رزمی فدراسیون های ورزشی است که بیشتر در زمینه استایلیست مدلینگ سینمایی هم فعالیت دارد.

نگاهی به سوابق بازیگری علی تیموری
کد خبر: 498860
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی تیموری از بازیگران محبوب دوست داشتنی هنرهای نمایشی تئاتر خانه سینما میباشند همچنین از ورزشکاران ترکیبی رزمی فدراسیون های ورزشی میباشد بیشتر در زمینه استایلیست مدلینگ سینمایی هم فعالیت دارند عضو imdb صندوق اعتباری هنر نیز بوده و در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر و تئاتر فجر منتخب بهترین نقش اول مکمل مرد شدند ولیکن به علت مشکلات عدیده شخصی خانوادگی در مراسم رویداد حضور نداشتند همچنین چندین دعوت نامه از جشنواره های جهانی از جمله فیلم کن برلین ونیز ساندس و غیره .... نیز داشتند مجدد به علت نامساعد بودن شرایط صدور ویزا از سوی کنسولگری ها سفارت خانه ها باز هم موفق نشدند و ناکام ماندند ولی به نقل از خودشان شکست ناپذیر هستند و روزی به هدفش رسیده است و در حال حاضر مستقل هستند فارغ التحصیل کارشناسی رشته حسابداری حرفه ای از وزارت علوم تحقیقات فناوری دانشگاه آزاد اسلامی میباشند.

05

وی تخصصی ترین دوره های تئوری عملی بازیگری را در نابغه ترین آکادمی های فرهنگی هنر سیمایی گذرانده اند در حال حاضر قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته سینما را دارن به شرط اینکه از نهادهای حمایتی از لحاظ اقتصادی کمک شاملشان شود وی در صنف مشاغل آزاد اتاق اصناف هم شاغل میباشند

012

011

010

09

08

07

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها