کد خبر: 584481
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۹:۳۲:۲۴
| |

بهنام تشکر برای برنامه «معرکه» دستمزد میلیاردی گرفته؟

یوسف بچاری، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «معرکه» درباره جزییات طراحی و تولید این برنامه فوتبالی همزمان با جام‌جهانی قطر و برخی حواشی مرتبط با بودجه تولید این مجموعه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

بهنام تشکر برای برنامه «معرکه» دستمزد میلیاردی گرفته؟
کد خبر: 584481
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۹:۳۲:۲۴

یوسف بچاری، تهیه‌کننده برنامه «معرکه» که همزمان با برگزاری جام‌جهانی فوتبال در قطر، هر روز به‌صورت اینترنتی عرضه می‌شود، درباره شایعه دستمزد چند میلیاردی بهنام تشکر برای اجرای «معرکه» عنوان کرد: این فضایی که درست شده است صحت ندارد. نام بهنام تشکر در برخی از این شایعات مجازی ذکر شده‌است که اصلاً درست نیست. اگر لازم باشد می‌توان برآوردها را نمایش داد تا مشخص شود آقای تشکر با رقمی خیلی‌خیلی کمتر از رقمی که شایعه شده این کار را پذیرفته است. او به خاطر علاقه‌اش و مهمتر از آن نوعی حس مسئولیت وارد این کار شد.

به گزارش مهر، وی اضافه کرد: او نوعی احساس مسئولیت جدی در کار دارد که در کمتر کسی دیده‌ام. به دلیل فضایی که این روزها وجود دارد عده‌ای مکدر هستند اما در عین حال ما احساس وظیفه نسبت به مخاطب خود داریم که باید از این فضا خارج شود، مخاطبی که سرشار از درگیری و نگرانی و غم و تلخی است اما برای ساعتی می‌توان با او درباره لذت فوتبال و سرگرمی‌های دیگر سخن گفت.

بچاری تصریح کرد: در این فضا عده‌ای می‌خواهند فشارها را بیشتر کنند، اما ما سعی کردیم در فضای مورد نظر آرامش را ایجاد کنیم. تم اصلی برنامه ما که در تیتراژ هم بابک افرا قطعه‌ای را برای آن خوانده است، صحبت از فوتبال و همچنین حرف از یک رفاقت است. فکر مرکزی این برنامه یار و یاور هم شدن است

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها