کد خبر: 640888
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۱۶:۴۰:۱۱
| |

اعتراض روزنامه دولت به سازمان اوج به خاطر رژه زنان سازمان مجاهدین در خیابان‌های تهران!

روزنامه ایران نوشت: در آن تبلیغات (شام آخر) نیز حضور افرادی در هیبت عوامل گروه تروریستی داعش در یک مرکز خرید منجربه ترس مردم و انتقاد از این روش تبلیغاتی شده بود. برخی کاربران نسبت به شیوه تبلیغات محیطی «اوج» انتقاداتی وارد کردند.

اعتراض روزنامه دولت به سازمان اوج به خاطر رژه زنان سازمان مجاهدین در خیابان‌های تهران!
کد خبر: 640888
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۱۶:۴۰:۱۱

روزنامه دولتی ایران از سازمان اوج انتقاد کرده است.

به گزارش ایران، تردد روز گذشته تعدادی خانم با لباس فرم سازمان منافقین در سطح شهر تهران خبرساز شد. ویدیوی منتشرشده از این افراد نشان می‌دهد که عده‌ای به‌صورت دسته‌ای درکنار هم، درحال تردد با روسری‌های قرمز و مانتو‌شلوارهای خاص منافقین هستند و همین مسأله در فضای مجازی به موضوع بحث کاربران تبدیل شد.

این روزنامه نوشته است: در ادامه، رسانه‌ها در توضیحات تکمیلی این اتفاق آن‌را «تبلیغ محیطی فیلم سینمایی سرهنگ ثریا» ساخته سازمان هنری رسانه‌ای اوج دانستند که به موضوع منافقین و کمپ اشرف می‌پردازد اما همین توضیحات یادآور دیگر تبلیغ محیطی سازمان اوج در خیابان‌‎های تهران به هنگام اکران فیلم به وقت شام شد. در آن تبلیغات نیز حضور افرادی در هیبت عوامل گروه تروریستی داعش در یک مرکز خرید منجربه ترس مردم و انتقاد از این روش تبلیغاتی شده بود. برخی کاربران نسبت به شیوه تبلیغات محیطی «اوج» انتقاداتی وارد کردند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها