کد خبر: 659062
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۲۳:۵۰:۱۷
| |

بازیگر متهم به آزار جنسی سکوتش را شکست

ژرار دوپاردیو اتهاماتش به آزار جنسی را تکذیب کرد.

بازیگر متهم به آزار جنسی سکوتش را شکست
کد خبر: 659062
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ۲۳:۵۰:۱۷

ژرار دوپاردیو بازیگر فرانسوی هفتاد و چهار ساله که بهار گذشته از سوی ۱۳ زن دیگر به آزار جنسی متهم شده بود با انتشار نامه‌ای سرگشاده در فیگارو سکوتش را نسبت به اتهامات آزار جنسی شکست.

به نقل از کافه سینما او نوشت:

– دیگر نمی‌توانم نسبت به آنچه در هفت ماه گذشته درباره خودم شینده‌ام و خوانده‌ام سکوت کنم. تصور می‌کردم که اهمیتی ندارد، اما نه، در واقع نه. همه این [اتهامات] آزارم می‌دهد. حتی بدتر، من را حذف می‌کند.

– امروز، دیگر نمی‌توانم باربارا بخوانم چون زنی که می‌خواست باربارا بخواند من را به تجاوز متهم کرده است. بالأخره می‌خواهم حقیقت را به شما بگویم. هرگز با هیچ زنی بدرفتاری نکرده‌ام.

– آزار رساندن به یک زن مثل ضربه زدن به شکم مادر خودم است. زنی برای اولین بار به خانه من آمد، بدون سر و صدا، به خواسته خودش به اتاق من آمد. امروز می‌گوید در آنجا به او تجاوز شده. برای بار دوم برگشت. هیچ اجبار، خشونت یا اعتراضی میان ما شکل نگرفت. او می‌خواست ترانه‌های باربارا را در «سیرک دیور» با من بخواند. گفتم نه… شکایت کرد!

– اغلب کاری کرده‌ام که دیگران شهامتش را نداشته‌اند: از بین بردن محدودیت‌ها، به لرزه درآورده یقین‌ها، عادت‌هایی میان دو برداشت، بین دو تنش… برای اینکه دیگران را بخندانم. همه نخندیدند. اگر با باور به زندگی در زمان حال، به کسی آزار رساندنم و باعث تعجبش شدم، هر کسی که بوده، هرگز نیتم آزار رساندن نبوده، و از شما تمنا می‌کنم من را به خاطر رفتاری شبیه به کودکی که می‌خواسته خوش بگذراند من را ببخشید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها