کد خبر: 267893
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از اعتراف بادامچیان به بی‌فایده بودن جناح‌های سیاسی تا تاکید باهنر بر تاثیر مثبت استانی شدن انتخابات

اعتراف اسدالله بادامچیان به تمام شدن دوران اصلاح‌طلب و اصولگرا، ارزیابی مثبت محمدرضا باهنر نسبت به طرح استانی شدن انتخابات و تعیین مهلت کمیسیون ماده 10 برای 40 حزب مجوزدار باقی‌مانده برای تطبیق با قانون جدید احزاب از جمله مهم‌ترین خبرهای امروز احزاب هستند.

از اعتراف بادامچیان به بی‌فایده بودن جناح‌های سیاسی تا تاکید باهنر بر تاثیر مثبت استانی شدن انتخابات
کد خبر: 267893
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۲۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب اعتمادآنلاین ؛‌ امروز دوشنبه 15 بهمن‌ماه با شما هستیم؛

اسدالله بادامچیان، رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره جریان‌های سیاسی ایران گفت: هم در جریان اصلاح‌طلب و هم اصولگرا افراد درستی وجود دارند اما دوران اصلاح‌طلبی و اصولگرایی سر رسیده و جناح‌های فعلی هیچ فایده‌ای ندارند .

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه برخی از افراد به خاطر حق‌الناس در زندان باشند یک اتفاق طبیعی و معمولی است که در سایر کشورهای جهان نیز رخ می‌دهد، تاکید کرد: اما اینکه برخی به خاطر فکر و عقیده در زندان هستند، قابل قبول نیست. بهتر است که آن‌ها آزاد و در کنار خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خودشان باشند و از فضای آزاد برای بیان عقاید خودشان استفاده کنند.

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: با استانی شدن انتخابات، سطح نمایندگان بالاتر می‌رود و می‌توانند بیشتر به وظایف قانون خود عمل کنند.

پروانه مافی، عضو ناظر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: کمیسیون ماده 10 احزاب تا اوایل اسفند به حدود 40 حزب باقیمانده فرصت داده تا اساسنامه خود را با قانون جدید تطبیق دهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها